Aceasta este partea a II-a a articolului in care va prezentam lucruri foarte interesante despre unele dintre cele mai cunoscute logo-uri.

Citeste aici si prima parte a acestui articol!

bmw

BMW

Zvonurile spun ca logo-ul BMW reprezinta o elice de avion, iar cativa dintre angajatii companiei sustin aceasta opinie. Adevarul este mult mai simplu; alb si albastru sunt culorile reprezentative ale Bavariei (o zona din Germania care are capitala la Munich)

 

uber

Uber

Uber si-a schimbat recent logo-ul, de la litera U la ceva care seaman cu franturi de informatie, sau atomi. Compania a anuntat ca noul logo reprezinta masinile lor pe care le poti gasi oriune, exact cum sunt atomii.

 

pinterest

Pinterest

Pare banal la prima vedere, dar daca te uiti mai atent la prima litera, vei observa ca seamana cu un bold pe care il folosesti pentru hartii sau fotografii. Pinterest reprezinta literalmente un bold digital.

Citeste mai jos

nike

Nike

Este unul dintre cele mai recunoscute logo-uri din lume si, ironic, printre cele mai ieftine. A costat numai 35$; cu atat a platit Phil Knight, detinatorul companiei, studenta Carolyn Davidson pentru munca ei in 1971. Alt aspect ironic este ca initial ea nu a fost satisfacuta de rezultatul ei.

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management Marketing si Branding

    Tehnici de vanzare


Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

starbucks

Starbucks

Putini stiu faptul ca logo-ul initial al Starbucks reprezenta o sirena tinandu-si cozile in maini. Aceasta emblema a fost inspirata de mitul zanei Melusine, o femeie peste cu doua cozi, care s-a maritat cu un muritor. In 1971, pe paharele de cafea puteai vedea imaginea intreaga, dar mai tarziu a fost cenzurata.

Citeste si:  Instrumente creative pentru reclame virale – Partea III – Alternativa absurda

pepsi

Pepsi

Daca Nike este in extrema logo-urilor foarte ieftine, Pepsi se afla in cealalta extrema. Desi pare o figura relativ simpla, emblema companiei a costat 1 miliom $. Designerii au creat logo-ul dupa proportiile care se spun ca sunt cele mai placute pentru ochiul uman.

mgm

Metro Goldwyn Mayer

Cu siguranta nu asa Goldwyn Mayer si-a facut faimosul logo. Leul ca mascota este prezent inca din 1917, si putini stiu ca au fost folositi 7 lei diferiti pentru acest scop. Felinele au fost dresate pentru a ragni la un anumit semnal. In legatura cu imaginea care vehiculeaza pe internet, informatia este falsa. Leul se pregateste pentru un RMN. Nu crede tot ce vezi pe internet!