Nu rata ocazia unica de a participa la cel mai important eveniment de business al anului din Bucuresti, unde poti interactiona direct cu peste 1000 de antreprenori, manageri si profesinisti din diferite domenii si unde poti invata si te poti inspira de la peste 100 de speakeri care sunt  antreprenori de succes, manageri performanti din companii cu notorietate pe piata si profesionisti cu experienta si reputatie profesionala impecabila in domeniul lor de expertiza, profesori universitari de la reputate scoli de business din Europa, reprezentanti ai autoritatilor locale, membri ai guvernului, diplomati economici, speakeri motivationali, performeri, oameni de cultura, artisti.

 

Citeste mai jos

Investesti cat pentru o cina la restaurant cu familia sau prietenii si o zi din viata ta, pentru a te pregati sa fructifici oportunitatile pe care trendurile si valurile de schimbari le vor releva in viitorul apropiat, te dezvolti ca profesionist si manager, afli solutii si raspunsuri la problemele si provocarile cu care te confrunti, inveti prin schimb de experienta, inveti sa-ti cresti business-ul, iti dezvolti afacerea prin numeroase oportunitati de business networking si interactiuni cu participantii, partenerii evenimentului si speakerii prezenti.

Daca vei fi prezent vei putea participa la:

  • 2 conferinte cu cate 8 prezentari de 10 minute despre viitor si antreprenoriat cu 16 speakeri de top;
  • 6 sesiuni plenare cu cate 6 prezentari de 15 minute (un total de 36 de prezentari pe durata celor 2 zile, axate pe trenduri, tendinte, povesti de succes inspirationale, prezentare de oportunitati de afaceri, analize, sinteze, speech-uri motivationale)
  • 7 sesiuni speciale dedicate antreprenoriatului cu invitati speciali care au rolul de a ajuta antreprenorii la inceput de drum sa-si construiasca afaceri solide si cu mari sanse de succes
  • 21 workshopuri interactive axate in principal pe invatare prin schimb de experienta, studii de caz, exemple de buna practica, intrebari si raspunsuri, interviuri pe scena, dezbateri pe teme de interes (la fiecare workshop sunt invitati 3-5 speakeri care sunt specialisti, practicieni, antreprenori sau manageri cu experienta in domeniul respectiv). Workhopurile vor avea temele: vanzari (5), marketing (5), leadership si management (6), hr (4)
  • 7 sesiuni avansate de masterclass axate pe dezvoltarea afacerii si care se adreseaza in special factorilor de decizie din organizatii (antreprenori, top manageri, directori de departamente)
  • in plus la fiecare eveniment se creaza numeroase contexte si sesiuni informale si formale de business networking pentru a facilita generarea de proiecte si afaceri intre participanti
  • sesiunile si manifestarile se desfasoara in calupuri de cate 6 sesiuni ce se desfasoara in paralel pe parcursul a 5 sloturi de timp de cate 100 de minute fiecare pe durata unei zile, exceptie ziua 1, in care in primele doua sloturi se desfasoara doar conferintele 1 si 2 si ziua 2 cand sunt doar 4 sloturi de timp si nu 5. Evenimentul se va incheia in data de 15 decembrie de la ora 18:30 cu un power networking cocktail si extragerea speciala de la tombola Business Days de final de an cu numeroase premii pentru participantii la eveniment.

Speakeri: DRAGOȘ ANASTASIU, SILVIU HOTARAN, URS HAUENSTEIN  si multi altii…

 

Detaliile evenimentului

Cand

14-15 decembrie

Unde

Hotel Ramada Nord Bucuresti

Citeste mai jos

Viziunea noastra este sa ajutam antreprenorii si managerii sa ajunga oameni de succes, capabili sa-si transforme afacerile in companii performante si competitive. De 7 ani organizam evenimente capabile sa transforme participantii in manageri si antreprenori de succes, cream diferite contexte ca modele de succes sa inspire generatia tanara si oferim diverse servicii si posibilitati de promovare care sa ajute companiile atat prin consolidarea brandului, cat si prin generarea de oportunitati.

Pe baza codului TMK15, toti cei care se inscriu in perioada 24-26 noiembrie beneficaza de 15% reducere. Codul se foloseste in formularul de inscriere.