Ideologia interna a unei companii este ceea ce o ridica sau o duce spre prabusire.  Ideea de la baza este destul de simpla, daca angajatii sunt fericiti sunt mult mai determinati deci si mai eficienti. Cum poti implementa o astfel de ideologie sau, mai bine spus, „company-culture?”. Dintre toate metodele existente s-au reliefat trei ca fiind cele mai eficiente.  Insa toate au la baza puterea exemplului personal.

Practic tu trebuie sa ai sau sa iti doresti sa obtii cele 7 obiceiuri ale oamenilor eficienti:

Citeste mai jos

  1. Sa fii proactiv.
  2. Sa incepi un proiect, sarcina sau sa te gandesti la telul tau finalizat si la ce ai obtinut realmente din ceea ce ai facut.
  3. Ordine si organizare.
  4. Sa te gandesti la situatiile de tip castig-castig.
  5. Incearca sa intelegi inainte sa te faci inteles
  6. Sinergie – sa poti coopera creativ si activ cu angajatii tai
  7.  Sa tinzi mereu spre evolutie personala si profesionala

Care sunt cele 3 moduri prin care iti ajuti angajatii sa deprinda obiceiuri pozitive?

Prin definitie, un lider bun este unul determinat, un om care isi pune toata vointa in a face, a realiza si a excela. Insa vointa nu este de ajuns pentru a deprinde obiceiurile pozitive care te ajuta sa fii un om eficient. Nici nu exista o formula definitorie, nici chiar mitul cu 30 de zile de constanta in ceea ce faci. O formula care sa te transforme peste noapte nu exista. Cum poti sa iti insusesi si sa iti determinii partenerii sa deprinda cele 7 obiceiuri ale unui om eficient ?

  1. Faci un plan de actiune care trebuie respectat cu strictete

Divide et impera! cea mai buna metoda atunci cand tintesti spre lucruri marete. Spre exemplu, daca iti doresti sa deprinzi obiceiul de a organiza eficient lucrurile, cel mai bun mod de a face acest lucru este faci si sa agati deasupra biroului – sau undeva la vedere, o lista cu top 5 teluri de atins. Incearca sa punctezi zilnic in mod vizibil cate una dintre cele 5 teluri si ai grija ca toti sa vada ceea ce faci pentru a iti urma exemplul.

Citeste si:  Managementul maniei – partea III

2. Invata sa anticipezi provocarile

Iti stii deja problemele in comunicare, actiuni si asa mai departe. Incearca sa faci un plan de actiune, despre cum  o sa reactionezi in situatia x in modul y. Daca iti doresti sa poti comunica mai bine cu echipa ta poti incerca urmatoarea strategie. Dupa ce ai adus in discutie un proiect si o strategie nu mai spune nimic pana absolut toata lumea nu o sa iti ofere feedback.

3. Consecventa!

Nu exista un timp specific in care poti deprinde sau nu un obicei. Cea mai buna metoda este sa te fortezi sa faci zilnic ceea ce doresti sa obtii. Nu exista scuze pentru abateri si acestea sigur nu vor batatorii obiceiul pe care vrei sa ti-l insusesti.

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management PR si Comunicare

    Tehnici de vanzare


Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Sunt 3 moduri prin care iti ajuti angajatii sa deprinda obiceiuri pozitive sigure, practic nici o formula minune nu functioneaza mai bine decat puterea exemplului personal si consecventa.