In crearea de campanii AdWords este foarte important sa stii ce faci si cum sa faci, pentru a avea succes. In acest sens, va prezentam patru greseli foarte des intalnite in aceste campanii. Evita-le!

  1. Campanii de remarketing prea extinse

Aceste campanii reprezinta un mod convenabil de a directiona catre site vizitatorii care nu au cumparat deja de la tine. In general, aceste actiuni au o rata foarte mare de conversie la un pret redus, dar multa lume nu le gandeste in cel mai eficient mod.

Asadar, tinteste doar catre acei vizitatori care au vizitat un numar mai mare de pagini pe site-ul tau sau care au petrecut un timp senificativ de navigare pe o anumita pagina. Astfel, targhetezi doar potentiali clienti despre care stii ca ar putea fi interesati de cumparare.

Evita-i pe cei care au intrat la tine pe site, dar au iesit imediat.



  1. Utilizarea anunturilor generice pentru toate cuvintele cheie

Mesajele de promovare vagi si ambigue nici nu te diferentiaza si nici nu sar in ochii consumatorilor. Testeaza cat mai multe caracteristici sau beneficii ale produselor sau serviciilor pe care le oferi pentru a putea observa care functioneaza cat mai bine.

In plus, trebuie sa fii cat mai specific si sa subliniezi cat mai bine solutiile pe care le oferi.

  1. Crearea de conturi pe adrese de mail ale agentiei de marketing

O alta greseala comuna intalnita atat in cazul agentiilor cat si a clientilor este deschiderea conturilor de AdWords folosind adrese de e-mail ale agentiiilor. In cazul in care agentia si clientul intrerup colaborarea, clientul risca sa piarda atat accesul, cat si intregul isoric al contului.



  1. Lipsa punerii la un loc a site-ului in sine, a LP-urilor si a paginilor de social media

Foarte multe afaceri nu au rezultate eficiente cu campaniile lor de Google AdWords pentru ca nu isi dau interesul in a crea un brand puternic prin intermediul tuturor canelelor online pe care le folosesc. De cele mai multe ori, este nevoie de ajutorul unui specialist Google Adwords pentru eficientizarea campaniilor din acest punct de vedere. Trebuie sa fie armonizate culorile si fontul, textul si imaginea, iar toate acestea sa fie in rezonanta maxima cu brandul tau.

Aceasta coerenta face ca brandul sa devina popular si familiar in mintea consumatorilor, iar rezultatul consta in cresterea numarului de conversii.

Autor: Claudia Caraba