Aceasta este a treia parte a prezentarii cu sfaturi practice pentru a-ti pierde angajatii. Daca vrei sa citesti prima parte acceseaza link-ul: Metode practice prin care sa iti pierzi cei mai buni angajati – partea I

Partea a doua: Metode practice prin care sa iti pierzi cei mai buni angajati – partea II

 

  1. Nu incerca sa investesti in oameni

Hai sa fim sinceri. Daca un om are mai multe cunostinte si abilitati, are si pretentii mai mari. Lasa-ti angajatii sa faca totul de capul lor fara sa ii inveti nimic. Astfel, ei vor intelege ca ai incredere in ei si le oferi autonomie. Daca un angajat nu vine sa te intrebe ceva, sigur nu o face pentru ca se descurca. In acest mod, economisesti mult timp si te poti ocupa de alte treburi mult mai importante. Daca un angajat vine sa te intrebe ceva, o face pentru ca vrea sa se bage in seama, asa ca spune-i scurt ca esti ocupat.

Citeste mai jos

  1. Nu incerca sa le provoci creativitatea

Daca tu ai mai multa experienta, este evident ca stii cel mai bine cum trebuie facute lucrurile. Din aceasta cauza, parerea angajatilor nu conteaza. Nu incerca sa ii lasi sa rezolve anumite chestiuni intr-un mod diferit.

  1. Nu iti provoca oamenii din punct de vedere intelectual

Daca un angajat spune ca nu poate, trebuie sa il crezi pe cuvant. Dupa cum am spus si mai sus, a aloca timp pentru a motiva si a oferi provocari oamenilor este un lucru total gresit. Cand vezi ca un angajat este inteligent si poate mai mult decat face, ofera-i cat mai multe sarcini irelevante, eventual chiar sa iti faca cafea sau sa iti aduca apa cand ai nevoie.

Citeste si:  7 intrebari pe care sa ti le pui cand vine vorba de reputatia online a companiei tale

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management Management si Leadership

    Tehnici de vanzare


Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Majoritatea exemplelor pe care le-am oferit in aceasta prezentare sunt inspirate din intamplari reale pe care le-am trait. Sper ca privind lucrurile din perspectiva unui angajat care a simtit o nepasare din partea managerului sau, ti se vor deschide ochii putin . Sunt multe lucruri pe care managerii le fac in mod gresit si nu le realizeaza pentru ca ei s-au concentrat pe ce trebuie sa faca si au omis un aspct foarte important: ce trebuie sa evite!