Pentru fiscalizare case de marcat este nevoie sa se intocmeasca un dosar la ANAF pentru cerere de inregistrare. Pentru municipiul Bucuresti trebuie sa se prezinte personal unul dintre administratori sau dintre asociati sau un delegat ce are asupra sa o procura notariala.

Pentru a va fiscaliza casa de marcat, la ANAF este nevoie de urmatoarele acte:

Actele ce sunt primite cand este achizitionata casa de marcat:

Citeste mai jos

  • factura,
  • chitanta/ordin de plata
  • certificatul de garantie,
  • procesul verbal de sigilare de la Administratia Financiara – copie
  • Avizul de la Comisia de Avizare – copie

Actele firmei dumneavoastra:

  • Copie dupa CUI; copie + original
  • Copie CIF, copie + original
  • Dovada punct de lucru, copie + original
  • Dovada de spatiu, copie + original
  • Cerere de atribuire a numarului de ordine (2 exemplare)

Cu aceste documente veti merge la AGENTIA NATIONALA DE ATRIBUIRE FISCALA din fiecare judet, pentru obtinerea numarului de ordine al casei de marcat.

Dupa ce se obtine nr. de ordine la ANAF, este nevoie sa se sune la Administratia Financiara din judetul in care este punctul de lucru si sa fie anuntat inspectorul ca a fost achizitionata o casa de marcat ce urmeaza a fi fiscalizata.

Sunati apoi la firma de unde a fost achizitionata casa de marcat.

La fiscalizare si scolarizare va veti prezenta impreuna cu casa de marcat, Registrul Special, Cartea de Interventii, stampila firmei si un set de role. Persoana care va lucra cu casa de marcat va fi scolarizata gratuit.

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management Finante si Economie

    Tehnici de vanzare


Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Dupa scolarizare si fiscalizare se va completa Declaratia de Instalare in 4 exemplare care va fi semnata de Unitatea de Service si Dumneavoastra in calitate de Beneficiar.

• Mergeti in termen de 24 de ore cu Declaratia de Instalare pentru a fi semnata si de inspectorul Administratiei Financiare pe care l-ati anuntat in prealabil. Documentul va fi inregistrat la Registratura pentru a va pune stampila si numarul de inregistrare.

• Un exemplar din aceasta Declaratie de Instalare ramane la Administratia Financiara, un exemplar la dumneavoastra, un exemplar la unitatea de service si un exemplar la Agentia Nationala de Atribuire Fiscala (ANAF).

• Dupa toate acestea veti putea incepe sa lucrati cu casa de marcat.