Succesul in domeniul vanzarilor, nu consta doar in incheierea contractelor, ci in modul in care iti ajuti clientii sa aiba succes. De fapt, un calcul facut de mai multe companii mari, arata ca pentru fiecare 15 dolari investiti in succesul clientilor tai, tu castigi 100$. In plus, cu fiecare client satisfacut iti consolidezi afacerea.

Fie ca vorbim de testimoniale, care te ajuta sa castigi increderea unor clienti noi, fie ca vorbim de recomandari, moment in care clientii tai actuali or sa devina ambasadorii firmei tale. In definitiv, dovada sociala, recomandarile de la apropiati sunt inca cea mai puternica metoda de marketing. Pe scurt, clientii fericiti sunt cheia succesului tau.

 

Asadar, ce strategie te ajuta sa obtii succesul clientilor tai?

 

Citeste mai jos

Cei care colaboreaza cu tine, isi doresc sa isi duca afacerea la urmatorul nivel. Isi doresc ca produsele lor sa se vanda la un cu totul alt nivel.  Asadar, trebuie sa vii cu o solutie valabila si functionala pentru a le creste vanzarile.

1.  Masoara succesul clientilor tai in date exacte

O tehnica buna este sa ai un om sau o echipa ce se ocupa exclusiv de unul sau maximum doi clienti. Atunci cand o echipa buna isi concentreaza toata atentia asupra unui singur client, vanzarile vor creste semnificativ. Insa, fiecare om profesionist din vanzari o sa ia mai devreme sau mai tarziu, un contract mai mare. Sigur, transferul clientului catre alta echipa nu este un lucru foarte complicat, in aparenta. Insa sa spunem ca echipa noua nu are o performanta atat de buna ca cea veche. Asta inseamna automat  un client nemultumit.

Cea mai buna solutie? Trebuie sa ai un om care sa se ocupe de proiect atat timp cat clientul ramane la tine. Indiferent daca asta inseamna sa preia sau sa intre intr-o echipa noua odata la ceva timp. Sa ai un reprezentat de vanzari dedicat proiectului, inseamna sa ai pe cineva care poate pregati clientul pentru ce urmeaza sa se intample, pentru tot procesul de trecere si schimbare a metodei de lucru.

Citeste si:  Abilitati necesare in vanzari

Iar chiar daca o echipa noua preia clientul, avand unul dintre oamenii de la inceput in componenta echipei, vor lucra mai eficient.

 

2. Vorbeste cu clientul tau

Daca lucrurile nu decurg atat de bine pe cat credeai ca or sa mearga, cea mai buna abordare este sa vorbesti cu clientul tau despre acest lucru. O prima abordare, este sa il intrebi daca el considera ca un reprezentat de vanzari dedicat exclusiv afacerii lui ar ajuta la cresterea vanzarilor

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management Tehnici de vanzare

    Tehnici de vanzare


Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Important este sa te raportezi la ce crede acesta ca ar functiona mai bine pentru afacerea lui. Astfel, ii arati ca iti pasa de el, parerea lui si, mai important, succesul lui.

 

3. Fii atent la oamenii din echipa ta de vanzari.

Multi dintre oamenii care lucreaza in vanzari nu se ocupa doar de vanzari ci si de relatiile cu clientii. Incearca sa fii atent la cat de mult timp petrec oamenii din echipa de vanzari in a rezolva problemele clientilor nesatisfacut. Trebuie sa verifici daca nu cumva reprezentatii de vanzari pierd mai mult timp pe partea de relatii clienti, decat facandu-si treaba. Si, desigur, daca ar fi mult mai productivi daca i-ai scapa de impovararea de a sta la telefon cu clientii in loc sa vanda. Aduna informatii si vezi cum ii ajuti sa isi usureze munca pentru a le creste performanta in vanzari.