O modalitate de foarte multe ori uitata de crestere a notorietatii unei companii este oferirea de obiecte personalizate, promotionale. Daca ti se pare ca aceasta metoda este invechita, gandeste-te asa: daca oferi cuiva un pix cu numele companiei tale, respectiva persoana va vedea logo-ul si, eventual, va citi sloganul tau de atat de multe ori, incat ii va ramane in memorie. In plus, s-ar putea ca la o intalnire sa isi ia notite cu respectivul pix care, in acel moment va mai fi observat si de altcineva.

In momentul in care trebuie sa hotarasti ce anume obiecte vei folosi pentru marketing-ul din aceasta directie, trebuie sa te gandesti la o serie de aspecte precum: situatiile in care vei avea posibilitatea sa folosesti si tu respectivele obiecte (daca ai o afacere de consultant in afaceri, nu vei putea purta la intalniri un tricou personalizat) sau modul in care promotionalele au o legatura reprezentativa cu afacerea ta (o firma care produce creioane nu va putea oferi pixuri imprimate).

Citeste mai jos

Totodata, trebuie sa te gandesti la produse care sa fie folosite pentru cat timp. Spre exemplu o cana va fi utilizata cu siguranta mai mult timp decat o mapa de carton. Trebuie sa iti formezi o viziune pe termen lung cand vine vorba de aceste aspecte. Scopul tau este de a-ti afisa logo-ul sau sloganul intr-un loc in care sa fie vazut de cati mai multi oameni si in care sa ramana pentru cat mai mult timp.

Un alt factor pe care trebuie sa il ai in vedere este calitatea produsului. Cand vine vorba de alegerea produselor ce vor fi imprimate, multi oameni aleg ce este mai ieftin. Trebuie sa stii ca nu este cea mai fericita decizie. Pune-te in locul persoanelor care vor primi promotionalele. Ai folosi un pix care scrie intrerupt? Ai imbraca un tricou dintr-un material prost? Ai bea cafeaua la birou dintr-o cana din plastic nefinisata? Probabil ca nu. In plus, daca produsele oferite de tine nu sunt calitative, inseamna ca nu sunt nici durabile, deci vor ajunge destul de curand in cosurile de gunoi.

Citeste si:  Drepturile de proprietate intelectuala: ce trebuie sa stie un antreprenor despre asta

Autor: Claudia Caraba