Fenomenul de marketing prin e-mail este foarte raspandit si eficient. Pentru a-ti pastra abonatii la e-mail-uri, trebuie sa stii cum sa pui problema si cum sa iesi din tipare. Iata patru sfaturi pe care sa le pui in practica, iar ei sa se simta tratati ca prieteni ai companiei tale.

1. Fii cat mai personal.

Un prieten stie cum sa iti scrie numele corect, isi aminteste ziua ta de nastere , tine cont de ceea ce iti place si ceea ce nu si foloseste un mod de exprimare cat mai putin formal. De aceste lucruri trebuie sa tii si tu cont cand iti realizezi strategia de marketing prin e-mail.

2. Fii consecvent.

Nimanui nu ii plac prietenii care bombardeaza cu mesaje intr-o perioada si apoi nu mai dau niciun semn de viata. Asadar, incearca sa fii prietenul care pastreaza in permanenta legatura si, in acelasi timp, nu devine agasant.

3. Fii concis.

Nu creea texte lungi si fara rost. Scurt si la obiect. A fi succint este o caracteristica de apreciat.

4. Fii sensibil.

Trebuie sa iti imparti abonatii in categorii, astfel incat sa fii prietenul care stie cand sa deschida un subiect. De exemplu, dimineata este un moment bun pentru cineva care nu merge la serviciu sa primeasca un e-mail, iar vineri seara pentru o persoana care munceste cu program normal.

 

Autor: Claudia Caraba

 

Citeste si:  Cum sa fii bine vazut pe LinkedIn