Este foarte adevarat, de cele mai multe ori o afacere este la fel de buna ca angajatii pe care ii are.

O afacere de succes ofera produse sau servicii de calitate, are o baza financiara solida, si cel mai important, are o echipa care face sa se intample aceste lucruri. Un angajator isi poate creste considerabil profitul, marind performanta angajatilor sai, prin folosirea unor tehnici foarte simple. Iata care sunt acestea!

 

  1. Spune-le oamenilor ce ar trebui sa faca

Gandeste-te la un program de instruire pentru angajatii tai. Un angajat instruit intr-un mod corespunzator, va avea in mod natural o stima mai mare de sine si un nivel mai mare de confort in exercitarea atributiilor sale. Trainingul ofera angajatilor obiective mai clare si intelegerea mai buna a sarcinilor care le sunt date. Acest lucru nu poate avea un alt rezultat final decat de a creste performanta angajatilor.

 

  1. Observa atunci cand cineva face un lucru bun

Ca sef, probabil esti mai preocupat de alte lucruri, cum ar fi sa raspunzi la telefoane sau email-uri pe tot parcursul zilei. Insa cat de des se intampla sa stai si sa privesti ce fac de fapt angajatii tai? Este foarte important sa faci acest lucru si sa le spui in fata atunci cand fac ceva foarte bine. Pana la urma cui nu ii place sa fie apreciat pentru lucrurile bine facute? Acest lucru nu va face decat sa le creeze o atitudine pozitiva pe tot parcursul zilei, care automat va duce la cresterea productivitatii.

 

  1. Nu uita de bani

Dupa ce ai investit timp, energie si resurse financiare in dezvoltarea angajatiolor, ar fi rusinos sa le oferi un salariu care sa nu ii motiveze. Banii reprezinta o foarte importanta forta de stimulare pentru orice angajat, deci oferind un salariu pe masura efortului, cu siguranta acesta va da in continuare tot ce e mai bun.

Citeste si:  Cum sa recrutezi oameni talentati intr-o companie mica

 

  1. Ofera recompense

Dezvolta un program de recompense pentru angajatii tai. Acesta va dezvolta o concurenta sanatoasa si ii va face sa depuna eforturi mai mari decat de obicei. Cum poti face asta? In primul rand fii creativ. De exemplu, atunci cand trebuie sa schimbi designul unui produs, ofera-le posibilitatea de a-si pune in practica creativitatea, si ideea care primeste cele mai multe vanzari in luna respectiva primeste un bonus. Acest lucru va face ca toata lumea sa fie implicata in procesul de creatie si sa munceasca de parca ar fi propria lor afacere. De asemenea, ii vei face sa se simta mandri de realizarea lor iar afacerea ta se va alege cu o multime de idei noi la un cost minim.

 

  1. Ofera-le posibilitatea de avansare

Recrutarea din interior este foarte importanta pentru bunul mers al afacerii. Aceasta iti va aduce loialitate din partea angajatilor, iar lor le va oferi incredere si fericire. Nu numai ca se vor simti familiarizati cu practicile deja existente, ci vor simti si faptul ca investesc in succesul afacerii.

 

Nu uita! Deciziile pe care le iei cu privire la angajatii tai au o corelatie directa cu succesul afacerii tale. Si foarte important, nu uita sa spui “multumesc” tuturor oamenilor care fac ca visele tale sa devina realitate.