Era filmul pe care Fox nu voia sa il faca – interzis copiilor sub 17 ani, cu multa violenta, o adaptarea a super eroului din benzi desenate, oferind un mercenar cu gura mare. Dupa ce au introdus o versiune deteriorata a caracterului in X-men origins, Wolverine (2009), fanii impreuna cu starul Ryan Reynolds si-au dorit sa vada personajul regizat ca la carte. Cu un cost de productie de 58 mil. $, fimul a incasat 132.7 mil $ in weekend-ul in care a fost lansat.

Dupa esecul din 2009, Ryan Reynolds voia cu disperare sa se revanseze fata de fanii care au fost dezamagiti de catre personajul pe care l-a interpretat. Adaptarea initiala nu se potrivea deloc cu personajul construit, Fabian Nicieza, iar faptul ca apare in film pentru o perioada de 6 minute este si mai suparator. Personajul Deadpool a fost gandit ca singurul antierou din benzile desenate care are capacitatea de a sparge al patrulea zid (in actorie exista 3 pereti care construiesc scenariul, iar al patrulea este „zidul” imaginar din fata scenei, aflat intre public si spectatori. Ex.: actorul se uita spre camera si spune „cred ca sunt in filmul gresit” ). Temandu-se de un esec, 21 Century Fox a tot amanat proiectul pana in momentul in care Ryan a intervenit si a platit directorul si scenaristul din proprii bani. Crezand in succesul proiectului, Reynold a renuntat la o mare parte din salariul promis pentru film, in schimbul unui procent din vanzari. Un alt sacrificiu pe care Ryan l-a facut a constat in timpul si bugetul investit in promovarea filmului. Fiind convins ca filmul nu va avea succes, Fox a redus costurile la un nivel minim, proiectul fiind facut cu singurul scop: de a onora cererea fanilor (filmele de tipul „fan requested” sunt considerate o paguba de catre studiouri).

Citeste si:  Istoria brandului Samsung

Citeste mai jos

Datorita faptului ca Fox nu si-a dat interesul pentru promovare, Ryan impreuna cu echipa au avut mana libera. Deadpool a fost intitulat ca fiind filmul cu cea mai absurda campanie de marketing. Nimic nu a fost in afara limitelor in aceasta campanie, vorbim de la panouri publicitare pana la cont de Tinder.
emoji heart poster

Rezultatul a fost mirific. Deadpool a fost un competitor serios in anul 2016, reusind sa castige mai mult decat filme precum Batman v Superman (buget de productie 250-300 mil$).

In final, sa ne uitam putin peste incasarile acestui film.

Vanzari materiale video
DVD $31,964,582
Blu-ray $62,707,255
Total $94,671,837

Incasari la casele de bilete

SUA $363,070,709
International $437,958,540
TOTAL $801,029,249