Despre GoPro

GoPro Inc. este unul dintre cei mai mari producatori de camere de actiune si accesorii pentru acestea din lume. A avut o evolutie spectaculoasa, de la conditia de producator local, pana la o companie care valoreaza miliarde de dolari.

Istoric

Nicholas Woodman, fondatorul companiei GoPro, a simtit nevoia de a crea o camera portabila pentru amatorii de sporturi extreme cu scopul de a a captura foto sau video aventurile prin care trec. Aceasta idee i-a venit in timp ce se afla intr-o excursie in Australia si nu a reusit sa inregistreze materiale video satisfacatoare.

Citeste mai jos

In 2002, Woodman a infiintat compania dupa ce a strans bani o perioada de timp, vanzand bratari si curele de camera din duba sa Volkswagen. Pe langa asta, a apelat la un imprumut in valoare de 200.000 $.

In 2004, GoPro a vandut primul produs, fiind vorba de o camera pe baza de film, iar putin mai tarziu a introdus camerele digitale si cele video. De atunci, compania a vandut in fiecare an cel putin dublu fata de anul precedent.

 

goprogopro1

 

 

 

 

 

 

 

In 2012, compania a vandut 2.3 milioane de camere, ceea ce a generat un profit de 521 milioane $ (conform spuselor lui Woodman). Din aceasta suma, numai in luna ianuarie s-a inregistrat  un profit in valoare de 100 milioane $.

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management Povesti despre afaceri de succes

    Tehnici de vanzare


Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

In 2013, clientii GoPro au incarcat continut video care avea numele companiei in titlu cu o lungime totala de 2 ani 9 luni si 2 saptamani.

Citeste si:  Istoria Bridgestone in imagini

In luna iunie a anului 2014, compania a intrat in domeniul public si a vandut 17.8 milioane de actiuni in valoare 427.2 milioane $, ceea ce a conferit companiei o valoare aproximativa de 2.95 miliarde $.

 

Actiuni sociale

GoPro este o companie inclinata spre a ajuta societatea, de aceea a format initiativa „GoPro for a Cause”. Scopul acesteia este de a atrage atentia asupra unor cauza ale comunitatii target a companiei, a investi in valorile acestor oameni si a le crea un mediu inconjurator sanatos, curat si placut, prin diferite campanii si actiuni specifice.

Spre exemplu, campania „Skate Like a Girl” are scopul de a atrage atentia si a schimba mentalitatea asupra stereotipurilor legate de skating-ul privit ca un sport pentru baieti. Sau putem vorbi de afilierea companiei la campania celor de la „International Fund for Animal Welfare”. Aici, GoPro sponsorizeaza si mediatizeaza o actiune prin care pasarile rapitoare sunt salvate, reabilitate si lasate din nou libere in Beijing.