Clinchetul tacamurilor, mirosul preparatelor frantuzesti umpland incaperea, sute de voci combinate intr-un zumzet de fundal, sunetul aparatelor de aer conditionat functionand la unison si oameni misunand agitati cu platouri de mancare aburdina printre mese. Asa am portretiza, de cele mai multe ori, un restaurant care si-a castigat locul in marile topuri.

Insa daca ne-am lasa imaginatia la joaca, am putea sa ne imaginam o gradina larga, plina de flori specifice Frantei provinciale, muzica linistita de fundal si rasete si bucurie.

Happy place, happy people 🌺

A post shared by Alessandra Williams (@ali_williams) on

Desigur, mai putem sa vorbim despre o atmosfere care inglobeaza ambele situatii si o doza de voie buna. Ori la acest lucru ne gandim cand vorbim despre La Note Restaurant. Un restaurant cu o poveste bogata, mancare incredibila si o atmosfera care te trage departe de viata de zi cu zi. Este povestea restaurantului creat de Dorothee Mitrani-Bell, povestea unui fost ahitect, cu job part-time de manager de local si astazi detinatoarea unui restaurant cu o istorie de 21 de ani din centrul  Berkeley, California.  Cum a ajuns Dorothee creatoarea unuia dintre restuarantele de top din California?  Prin simpla dorinta de a nu face compromisuri in viata.

 

La Note Restaurant – calatoria unui arhitect in antreprenoriat

Bright and early Sunday brunch in Berkeley.

A post shared by Susie Ostrowski (@susieoski) on

 

Dorothee Mitrani-Bell si-a inceput calatoria in antreprenoriat la 29 de ani. Proaspata mamica, studenta la arhitectura cu un job intr-o cafenea pentru a isi platii taxele, a sunat intr-o zi la locul de munca pentru a cere cateva ore libere, pentru ca bebelusul ei era bolnav. Ore care nu i s-au acordat. Dorothee povesteste pentru Huffington post ca acel moment a fost declicul ce a indrumat-o spre zona antreprenoriatului. Nu isi dorea sa isi compromita viata de familie pentru cariera si nici cariera pentru familie.

Citeste mai jos

„Restaurantul m-a ales”

(Dorothee Mitrani-Bell, Huffington Post interviu 2014)

Aproape imediat dupa demisia de la actualul loc de munca, un vecin a apelat la Dorothee pentru ca dorea sa isi deschida o scoala de Jazz. Acesta ii propune sa fie managerul cafenelei scolii. Insa Dorothee Mitrani-Bell nu si-a dorit acest lucru, in schimb s-a oferit sa il ajute sa caute o cladire.

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management Povesti despre afaceri de succes

    Tehnici de vanzare


Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Sa ii spunem noroc sau nu, in timpul cautarilor Dorothee a vazut o cladire din secolul 18 si s-a indragostit pe loc. Atunci a decis sa creeze La Note Restaurant. Un loc in care voia buna, atomosfera Frantei provinciale si mancarea de calitate se imbina. De fapt, mancarea este atat de buna incat Dorothee a scos o carte de bucate care contine preparatele restaurantului. Aceasta se vinde pe Amazon.

https://www.instagram.com/p/6LWtMuKdOm/

 

„Cum ai inceput afacerea?

Sa ma intrebi cum am inceput afacerea, este ca si cum ai intreba propietarii unei case, stabiliti de 5 ani in casa deja, cum ai stiut unde sa amplasezi mobila”

(Dorothee Mitrani-Bell, Huffington Post interviu 2014)

We absolutely loved the #food at this gorgeous #French #restaurant in #Berkeley #california !

A post shared by Sofija Knezevic (@sofijazz) on

Au urmat imprumuturi la banci in valoara de 100.00$, un parteneriat care nu a fost atat de bun pentru ea (majoritatea actiunilor fiind la partener) si o lunga calatorie in a invata ce trebuie sa faca. Dorothee Mitrani-Bell nu stia nimic despre afaceri sau, aproape nimic atunci cand a cladit La Note Restaurant. A invatat din mers si, dupa cum afirma intr-un interviu, s-ar fi plictisit de moarte daca ar fi inceput avand toate cunostiintele pe care le are acum. Unele lucruri le prinsese din zbor, de mic copil, de la parintii ei, amandoi antreprenori. Cat despre management, invatase putin la job-ul din cafenea.

Dorothee sustine ca daca ar fi stiut ceea ce stie acum nu si-ar fi realizat niciodata ideea, viziunea despre cum ar trebui sa fie un restaurant. Tocmai de aceea, pentru ea, un antreprenor este un om cu putin curaj si un vis.

Citeste si:  Istoria brandului NIVEA