Acest articol este al treilea din seria „managementul furiei”, daca vrei sa citesti prima parte acceseaza link-ul:

Managementul furiei – partea I

Citeste mai jos

Partea a doua: Managementul furiei – partea II

  1. Gaseste alte metode prin care sa iti exteriorizezi mania

Aici sunt mai multe metode, in functie de tipul tau de personalitate. Prima ar fi sa folosesti un sac de box si sa il lovesti cat de puternic poti cu pumnii sau cu alte obiecte. Daca esti totusi o persoana care nu recurge la instinctele preistorice atunci cand o loveste un sentiment de furie, poti sa folosesti ceea ce la mine functioneaza de fiecare data. Scrie intr-un carnetel toate frustrarile tale. Este o metoda recomandata de psihologi si are un efect de eliberare foarte puternic. Faptul ca te confesezi unei foi de hartie in detrimentul unei persoane reduce riscul ca informatia sa ajunga mai departe.

 

  1. Schimba-ti mediul

Uneori mediul inconjurator este cauza iritatiei si maniei. Problemele si responsabilitatile apasa pe tine, te fac sa te simti legat de maini si de picioare. Te stresezi in continuu si cauti o solutie prin care sa multumesti pe toata lumea, finalizand prin a te enerva din cauza faptului ca ai esuat.

Acorda-ti o pauza. Asigura-te ca ai timp pentru tine alocat zilnic, in special in zilele despre care stii ca au un nivel de stres ridicat. Un bun exemplu este mama care vine de la munca iar cand ajunge acasa are regula pentru primele 15 minute: „nimeni nu o deranjeaza pe mama, decat in cazul in care a luat foc casa”. Dupa acest timp, ea se simte mult mai bine si este in stare sa se ocupe de nevoile copiilor sai.

Citeste si:  Partea neglijata in customer service

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management PR si Comunicare

    Tehnici de vanzare


Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  1. Alte metode practice pentru a gestiona mania

Programeaza: Atunci cand ai de discutat niste chestiuni mai dificile, ai grija sa le programezi cand esti odihnit si nu dupa ce ai aterizat dupa 12 ore de zbor.

Evita: Daca pruncul tau are o camera foarte dezordonata si stii ca te enerveaza de fiecare data cand treci pe acolo, inchide usa si evita cat mai mult sa intri fara motiv.

Gaseste alternative: Daca stii ca traficul iti creste nivelul de stres chiar inainte de ajunge la munca, gaseste alternative. Poti sa studiezi rutele ocolitoare sau pur si simplu sa apelezi la companiile de transport public sau privat.