Din experienta mea cu oamenii, am ajuns la concluzia ca este mult mai probabil sa faca invers decat ii sfatuiesc, de aceea, vreau sa incep o prezentare impartita in trei parti cu sfaturi utile pe dos.

Probabil ti s-a intamplat de multe ori sa iti plece oameni buni din echipa si te-ai intrebat oare cum de s-a ajuns la asta. Urmatoarele sfaturi sunt menite sa ajute sa scapi de toti angajatii pe care te poti baza.

Citeste mai jos

  1. Suprasolicita-ti oamenii!

Nimic nu uzeaza mai bine angajatii decat suprasolicitarea. Daca vrei sa scapi de ei, aceasta este cea mai buna solutie. Gandeste-te ca oamenii, in speciali cei care sunt buni, nu au prieteni, familie sau copii. Tot ceea ce iubesc mai mult decat munca de 8 ore reprezinta orele suplimentare. Administreaza un volum mare de munca si nu-i lasa sa respire. Ai grija in acelasi timp sa nu cumva sa ii promovezi cand ai mai mult de lucru pentru ei si fa pe cat posibil sa nu platesti orele suplimentare.
Help-Stop-Overworking-550x366

  1. Nu le recunoaste meritele si nu ii rasplati!

Iti aduci aminte cat de prost de simteai cand te batea seful tau pe spate si iti spunea „Ce treaba buna ai facut. Felicitari!!”? Atunci incearca pe tot posibilul sa nu faci niciodata asta subordonatilor tai. Pizza la sfarsit de luna? Nimic mai rau! Nimanui nu ii plac recompensele. Tine minte faptul ca numai criticile ii fac mai buni pe angajati si ca atunci cand ii lauzi se simt bine cu pozitia lor si nu mai evolueaza. Dupa cum spuneam mai sus, incearca sa o lasi mai usor cu bonusurile pentru performanta. Angajatilor le place sa munceasca nu sa primeasca bani.

Citeste si:  De ce sa ai umor in afaceri

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management Management si Leadership

    Tehnici de vanzare


Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  1. Trateaza-ti oamenii cu nepasare!

Cei mai multi oameni care isi parasesc locul de munca o fac din cauza relatiei pe care o au cu seful. Angajatii se asteapta de la tine sa fii o lepra, asa ca nu ii dezamagi. Nimic nu e mai enervant decat un sef empatic si intelegator. E important de retinut ca nimeni nu are probleme acasa, ci doar incearca sa inventeze scuze credibile pentru a scapa de munca. O alta chestie foarte importanta este ca atunci cand oamenii tai au nevoie de ajutor uita te ei, tu ai probleme mai importante.    Citeste si partea a doua a acestui articol!