Cand vine vorba de construirea credibilitatii in fata unui client sau potential client, de foarte multe ori, raspunsul „Nu stiu” poate face parte din cele mai eficiente tehnici de vanzari.

Multi agenti de vanzari si multi manageri cred ca in momentul in care recunosti ca nu stii un anumi aspect vei pierde toata doza de credibilitate care ti s-a acordat. De foarte multe ori, efectul este exact opus.

Citeste mai jos

Admitand faptul ca nu cunosti raspunsul la o intrebare, tot ceea ce ai spus pana in acel punct va deveni mult mai credibil. Vei aparea in fata celuilalt ca un om care nu se teme sa spuna adevarul, iar toate raspunsurile si argumentele date pana in acel punct, vor deveni mai solide.

Desigur, nu trebuie sa apara un „Nu stiu” la inceputul prezentarii sau la o caracteristica de baza a produsului sau serviciului pe care vrei sa il vinzi. Totodata, ce admiti ca nu cunosti ceva anume, trebuie neaparat sa etalezi faptul ca deja ai un plan pentru a afla informatiile necesare. In plus, categoric trebuie sa vii cu un raspuns cat mai clar, care sa denote faptul ca esti interesat si te-ai documentat.

Tine minte! Oamenilor nu le place sa se simta inferiori intr-o discutie si nu ii agreeaza pe cei de tipul „stie tot”.

 

Autor: Claudia Caraba

Citeste si:  Clientii vor beneficii