Social media a fost candva un domeniu competitiv si dinamic, dar a devenit foarte predictibil. Facebook a acaparat lumea online in cativa an si conduce de la distanta celelalte retele sociale. Dupa cum se vede si in imagine, este de inteles de ce facebook-ul este atat de popular in marketing online.
1
Astea fiind spuse, voi prezenta cateva trenduri social media, despre care orice antreprenor trebuie sa aiba o idee.

  1. Trecerea Facebook-ului pe mobil este aproape completa

 

In urma cu cativa ani, marketingul dedicat device-urilor mobile era la un nivel minim, dar tranzitia a fost atat de puternica incat a luat pe nepregatite expertii. In 2012, Facebook facea eforturi sustinute pentru a facilita tranzitia intre desktop si mobil. Cinci ani mai tarziu, tranzitia este aproape completa la scara larga. Predictile spun ca pana in anul 2020 59% dintre utilizatori vor folosi exclusiv aplicatia Facebook pentru mobil. In prezent, 80% din venitul inregistrat de companie vine din ad-urile de pe mobil. Nu este o coincidenta faptul ca unul dintre cele mai dezvoltate servicii de internet la nivel mondial creste exponential in cererile pentru mobil. Mai este de adaugat faptul ca expansiunea utilizatorilor vine din regiunea Asia-Pacific, unde accesul exculsiv pe interent mobil predomina. Avand in vedere cele spuse mai sus, o crestere in cheltuielile pentru ad-urile mobile se va vedea treptat.

 

  1. Industria video este in top si va ramane

 

Pe langa industria mobila, industria video devine ultimul trend al Facebook. „Camera este acum noua tastatura” a devenit un slogan foarte des folosit de catre dezvoltatorii Facebook. Mark Zuckerberg a transmis faptul ca intentioneaza sa transforme Facebook in prima platforma video, iar un executiv a mers mai departe spunand ca aplicatia va fi exclusiv video pana in 2021. Majoritatea schimbarilor se axeaza pe adoptarea functiilor precum „Povesti live”. Snapchat, de altfel, a fost orientat spre video de la inceput. Compania initial s-a initulat „Camera Company”, mai mult decat o simpla retea de socializare, ceea ce suna foarte similar cu planurile de dezvoltare ale Facebook. Twitter incepe, de asemenea, sa se bazeze pe video, integrand publicarea live pe platforma Periscope intr-o aplicatie pentru mobil si cumparand companii de televiziune. Pinterest incepe sa introduca videoclipuri pe platforma. Pana si LinkedIn a introdus aspecte video, desi numai pentru influentatori pana acum. Continutul bazat pe text va ramane, dar pentru a fi in top pe o platforma social media este destul de evident faptul ca este nevoie de o modernizare a abordarii.

Citeste si:  Istoria Internetului

 

    1. Social media nu mai este numai pentru tineri

2
 

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management Marketing Online

    Tehnici de vanzare


Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

In trecut, social media era vazut precum un teren de joaca pentru copii. In prezent, aceste platforme sunt populate in majoritate de populatia de peste 35 de ani. Este foarte important de luat in considerare faptul ca expansiunea facebook-ului a atins cu succes generatia Y.