Companiile care folosesc eficient retelele de socializare sunt mult mai capabile sa-si promoveze puternic businessul. Unul dintre cele mai bune instrumente in acest sens este pagina de Facebook. Conform Social Media Industry Report, 93% din totalul reclamelor de pe social media sunt cele promovate pe Facebook.

Daca Facebook a luat nastere ca o modalitate pentru studenti sa comunice online, acesta a ajuns in zilele noastre sa fie o unealta principala prin care companiile si organizatiile sa-si comunice produsele si serviciile si sa-si atraga potentialii clienti. Asta pentru ca, mai mult de doua miliarde din populatia lumii detin un cont activ pe aceasta platforma, 23% verifica aplicatia in fiecare zi, iar 51% intra de mai multe ori pe zi.

Citeste mai jos

Deci, fie ca detii o companie mica sau una mare, cu siguranta trebuie sa iei in considerare Facebookul ca un mijloc de potentare al reputatiei firmei tale. Iar pentru a-ti demonstra acest aspect, in cele ce urmeaza vom enumera cateva dintre motivele principale pentru care o activitate buna pe Facebook este pretabila pentru orice tip de companie.

Umanizeaza compania

Un studiu realizat de Trinity Mirror Solution din Marea Britanie demonstreaza ca mai mult de jumatate din adulti nu au incredere intr-un brand decat dupa ce vad cu ochii lor ca brandul isi tine promisiunile. Ei bine, pentru a te conecta cu clientii sau cu potentialii clienti trebuie sa arati partea umana a firmei tale, valorile pe care le promoveaza, misiunea si viziunea acesteia, ce face compania ta pentru clientii si angajatii ei. Capacitatea de a putea evidentia partea umana a brandului tau si de a te conecta mai usor cu oamenii sunt beneficiile cheie pe care Facebook le ofera. Mai mult decat atat, o pagina de Facebook iti ofera posibilitatea de a oferi companiei tale un nume, o fata si, cel mai important, o personalitate.

Iti promoveaza compania in fiecare zi

Atat produsele si serviciile, cat si continutul pe care doresti sa-l promovezi, ajung zilnic la clientii si potentialii clienti. Iar din ce in ce mai multi oameni folosesc aceasta platfoma pentru a gasi produse, servicii sau pur si simplu branduri care pot sa le rezolve problemele de zi cu zi. Facebook si celelalte retele sociale fac posibila conectarea lor cu firma ta. Mai mult decat atat, ofera sansa companiei tale sa isi extinda vizibilitatea si sa comunice in timp real cu clientii.

Mareste traficul web

Postarile constante pe social media si reclamele de pe Facebook sunt punctele cheie de a mari traficul pe pagina web a companiei tale si, implicit, sa genereze vanzari. A distribui articole de pe pagina ta web sau produse comercializate de tine pe canalele sociale reprezinta o modalitate foarte buna de a le face vizibile cat mai rapid, pentru cat mai multi oameni. Publicarea pe Facebook a acestora atrage atentia unor potentiali clienti, iti expune intr-o lumina buna produsele si conduce trafic catre websiteul tau.

Ajuta la crearea unei comunitati in jurul brandului tau

Paginile de Facebook sunt locul perfect pentru a aduna clienti, potentiali clienti si fani sa ofere recenzii, sa impartaseasca opinii, sa ridice probleme si sa ofere feedback. Poti crea o comunitate pe Facebook in mai multe feluri. Poti posta lucruri folositoare, relevante sau interesante pentru acestia, poti cere clientilor sa-si expuna opinia despre un anume subiect, poti organiza concursuri sau promotii, poti oferi mici recompense persoanelor cu o activitate mare pe pagina. Toate aceste lucruri nu fac decat sa atraga cati mai multi urmaritori ai paginii tale si sa-i implice in discutii. Iar daca pagina creata de tine reuseste sa stranga indeajuns de multe persoane interesate, poti consolida o comunitate loiala companiei tale ce va fi in continua crestere.

Ajuta la managementul reputatiei

In momentul in care compania ta creeaza noi conexiuni cu audienta si isi largeste din ce in ce mai tare publicul, in mod automat va genera recunoastere afacerii tale. Acest lucru este posibil pentru ca, in newsfeedul fiecarei persoane care iti apreciaza pagina, Facebook  va afisa mesajul astfel incat, prietenii acestuia sa vada. Deci, de fiecare data cand o persoana iti da „like” la pagina, acest lucru o sa apara la sute din prietenii acesteia. Mai mult decat atat, prin postarile pe care le faci pe pagina de Facebook a afacerii tale, prin ceea ce sustii, prin ceea ce promovezi imbunatatesti increderea fata de aceasta. Iar daca iti pastrezi o comunicare informata si interactiva, urmaritorii tai vor fi bucurosi sa vada continut nou de la tine.

Citeste si:  De ce trebuie sa tina cont site-ul firmei tale astfel incat sa ai succes cu el

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management Marketing Online

    Tehnici de vanzare


Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Cresteri in vanzari

Indiferent de ceea ce vinzi, platformele de socializare te ajuta sa vinzi eficient. Contul de Facebook este o parte importanta in procesul prin care un potential client devine, in fapt, un client. Cum un numar din ce in ce mai mare de persoane folosesc retelele sociale, in asa fel se dezvolta si acestea ca intrument de vanzare. Iar in viitorul apropiat vor deveni, cu siguranta, vitale in comertul online. Acum este momentul perfect sa-ti pui bazele unei pagini de Facebook prin care sa-ti atingi scopurile de marketing si vanzari.

Iti poti targeta audienta

Reclamele din Facebook sunt o modalitate mai putin costisitoare sa-ti promovezi afacerea si sa-ti distribui eficient continutul. Facebookul iti ofera multiple optiuni prin care te poti adresa unui public tinta. Astfel, continutul tau va fi promovat exact audientei pe care ti-o doresti, in functie de factori demografici, geografici, de activitatea online si multe altele. In asa fel, poti sa-ti modelezi discursul pentru diferite grupuri de potentiali clienti.

Invata despre audienta ta

O pagina de Facebook pentru firma ta iti ofera un mod de a comunica direct cu audienta tinta. Persoanele care iti apreciaza profilul se afla acolo pentru ca sunt interesati de compania ta si vor sa afle cat mai multe. In timp ce ei primesc informatii folositoare de la postarile tale, asa afli si tu informatii folositoare despre ei. Facebook furnizeaza informatii utile despre urmaritorii tai si interactiunile acestora cu pagina ta de Facebook. Iar asta te ajuta sa-ti ajustezi comunicarea de brand in asa fel incat, sa-ti loializezi comunitatea.

Facebook este bun pentru optimizarea motoarelor de cautare (SEO)

Facebook poate fi o modalitate buna de a aduce trafic paginii web a afacerii tale. Postarile tale, linkurile si alte promovari realizate de pagina de Facebook pot fi indexate pentru motoarele de cautare Google. Daca continutul distribuit de tine este unul util si relevant afacerii tale, poate sa iti imbunatateasca pozitia in clasamentul motoarelor de cautare.

Concurenta detine deja o pagina de Facebook

Nu il ultimul rand, cand vine vorba de retele sociale, Facebook este platforma perfecta de a urmari activitatea competitorilor tai de pe piata. Mai exact, poti monitoriza modul in care acestia comunica, relatia pe care o au cu clientii lor, feedbackul primit de la acestia si punctele slabe pe care le au. Toate pentru a reusi sa atragi clienti noi si sa-ti imbunatatesti propria comunicare de brand. Mai mult decat atat, poti vedea in timp real cand acestia isi lanseaza un produs nou sau lanseaza promotii ori posteaza articole cu statistici. Insa, cel mai important lucru de stiut este ca, daca concurenta are o pagina de facebook, iar afacerea ta nu, asta te poate costa oportunitati pe care acestia deja le fructifica.