Intre 12 si 13 decembrie la Grand Hotel Phoenicia din Bucuresti va avea loc editia cu numarul 35 din seria evenimentelor Business Days. Serie de evenimente de amploare dedicate mediului de business care strange la fiecare editie sute de antreprenori si manageri de top din diverse domenii de activitate si din diferite regiuni ale tarii si chiar de peste hotare.

Citeste mai jos

Evenimentul va gazdui pe durata celor doua zile 50 de sesiuni interactive, incarcate de utilitate maxima, pragmatism, informatii practice si relevante, prezentari de trenduri, oportunitati, provocari ale prezentului si ale viitorului.

La aceste sesiuni vor conferentia in jur de 100 de speakeri in fata unui numar de peste 700 de participantidin mediul de business.

Speakerii evenimentului sunt:

  • antreprenori de succes din diverse domenii
  • top manageri din corporatii lideri in domeniilor lor de activitate
  • experti si consultanti cu peste 15 ani de experienta in aria lor de competente

In cadrul temelor de la Bucuresti Business Days vom dezbate subiecte legate de:

  • trenduri, oportunitati, inovatie, tehnologie, provocari
  • antreprenoriat, intraprenoriat, modelarea afacerii
  • vanzari, marketing, relatii cu clientii
  • managementul resurselor umane si leadership
  • management, strategie, instrumente de planificare si decizie
  • dezvoltarea afacerii
  • dezvoltare personala
  • generarea de oportunitati prin business networking

Folosind la inscriere codul TMK15, beneficiezi de o reducere de 15% pentru ca esti recomandat de Portal Management si The Markers Consult!

DESPRE BUSINESS DAYS

Viziunea noastra este sa ajutam antreprenorii si managerii sa ajunga oameni de succes, capabili sa-si transforme afacerile in companii performante si competitiveDe peste 8 ani organizam evenimentecapabile sa transforme participantii in manageri si antreprenori de succes, cream diferite contexte ca modele de succes sa inspire generatia tanara si oferim diverse servicii si posibilitati de promovare care sa ajute companiile atat prin consolidarea brandului, cat si prin generarea de oportunitati.