Resursa umană este printre cele mai importante aspecte ce determină succesul unei organizații. Tocmai de aceea, companiile încep să-și creeze modele de business adaptate dorințelor angajatului modern.

Indiferent, lucrurile continuă să avanseze exponențial iar dorințele angajaților sunt și ele susceptibile la schimbări, fapt ce creează dificultăți în a ține pasul cu industria și ne îndeamnă să fim întotdeauna pregătiți să luăm decizii luând în considerare viitorul, ce poate nu este atât de îndepărtat.

Cu toate acestea,  accesul la informație este cu siguranță un avantaj, iar la această ediție HR VIBES, nu vrem să ne concentrăm doar pe tendințe și previziuni, dar și pe cele mai bune practici ce s-au dovedit a fi de succes până acum în eficientizarea proceselor departamentului de HR.

Cum îmbunătățim Experiența Angajaților pentru a ne asigură că aceștia dau randamentul optim? Cum creăm un brand demn de mândria angajaților, pentru a spori retenția acestora? Cum ne adaptăm cu adevărat noilor tehnologii și cum le folosim în îmbunătățirea proceselor curente?



Te invităm să afli la BRAȘOV HR VIBES, pe 15 mai 2019, alături de speakeri internaționali și naționali.

Detaliile evenimentului

Cand

15 mai 2019

Unde

Hotel Kronwell, Brașov

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate B2B. Principala linie de activitate a BusinessMark este organizarea de evenimente business „concept propriu”, proiecte gândite, dezvoltate și implementate de echipa noastră, prin care ne propunem să oferim mediului de afaceri un spaţiu profesionist de discuţii şi networking.

Încă de la înființarea din anul 2013, principiul ce a stat la baza dezvoltării BusinessMark a fost acela al utilității, corectitudinii și relevanței. Ne propunem să venim în întâmpinarea mediului de afaceri cu proiecte construite pentru a contribui în mod real la dezvoltarea companiilor din diferite industrii și arii profesionale.

La nivel de abordare, considerăm că este important ca evenimentele business să țină cont de realitatea pieței, să fie ancorate în problemele pe care fiecare industrie le întâmpină, să aibă la bază un conținut puternic la nivel de tematică, să implice toți jucătorii importanți dintr-un anumit sector pentru o perspectivă globală și corectă, să angreneze persoane relevante din segmentul vizat.