O lume a mobilității electrice deja nu mai este greu de imaginat. Preocuparea pentru mediul înconjurător este în mod legitim în creștere, în timp ce tehnologia din spatele vehiculelor electrice progresează constant. Comportamentul de cumpărare al consumatorilor este, de asemenea în transformare, astfel încât ne putem aștepta în următorii ani la o dezvoltare rapidă a pieței.

Citeste mai jos

Apariția conceptelor de ”smart city” sau ”Maas” joacă, de asemenea, un rol important în modul în care ne raportăm la societate. În acest context, mediul de business este direct implicat în procesul de dezvoltare prin adoptarea unei atitudini sustenabile, responsabile.

Vă invităm să discutăm despre viitor și mobilitate electrică la cea de a 3-a ediție ELECTRIC DRIVE, pe 21 mai 2019, la Cluj-Napoca, Grand Hotel Italia.

 

Istoricul proiectului

2 ediții  //  4 sesiuni  //  25 speakeri   //  300 participanți

Detaliile evenimentului

Cand

21 mai 2019

Unde

Grand Hotel Italia, Cluj-Napoca

Citeste mai jos

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate B2B. Principala linie de activitate a BusinessMark este organizarea de evenimente business „concept propriu”, proiecte gândite, dezvoltate și implementate de echipa noastră, prin care ne propunem să oferim mediului de afaceri un spaţiu profesionist de discuţii şi networking.

Încă de la înființarea din anul 2013, principiul ce a stat la baza dezvoltării BusinessMark a fost acela al utilității, corectitudinii și relevanței. Ne propunem să venim în întâmpinarea mediului de afaceri cu proiecte construite pentru a contribui în mod real la dezvoltarea companiilor din diferite industrii și arii profesionale.

Citeste si:  25 mai - BD HR SUMMIT 2017

La nivel de abordare, considerăm că este important ca evenimentele business să țină cont de realitatea pieței, să fie ancorate în problemele pe care fiecare industrie le întâmpină, să aibă la bază un conținut puternic la nivel de tematică, să implice toți jucătorii importanți dintr-un anumit sector pentru o perspectivă globală și corectă, să angreneze persoane relevante din segmentul vizat.