Puterea brandurilor pare a depinde tot mai mult, în ultimii ani, de capacitatea acestora de a construi relații. De la consumator, la parteneri, orice colaborare este acum deschisă ochiului public. Valorile, atitudinea, experiența generată- toate sunt elemente esențiale pentru consumatorul modern, bine informat și agil. Poveștile pe care brandurile aleg să le spună au un impact important, iar jocul seducției se întâmplă la un nivel mult mai subtil.

Citeste mai jos

În acest context, departamentele de sales și marketing devin eroi principali într-un nou scenariu, definit de viteză. Fără prea mult timp de adaptare, succesul pare a fi destinat brandurilor energice, vizionare, cu capacitate de adaptare. Vă propunem o doză de energie de la branduri inspirate în cadrul celei de a IV-a ediții SALES&MARKETING CONFERENCE!

Istoricul proiectului: 3 ediții // 6 sesiuni // 40 speakeri // 370 participanți

Detaliile evenimentului

Cand

24 mai 2019

Unde

Hotel JW Marriott

;

Citeste mai jos

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate B2B. Principala linie de activitate a BusinessMark este organizarea de evenimente business „concept propriu”, proiecte gândite, dezvoltate și implementate de echipa noastră, prin care ne propunem să oferim mediului de afaceri un spaţiu profesionist de discuţii şi networking.

Încă de la înființarea din anul 2013, principiul ce a stat la baza dezvoltării BusinessMark a fost acela al utilității, corectitudinii și relevanței. Ne propunem să venim în întâmpinarea mediului de afaceri cu proiecte construite pentru a contribui în mod real la dezvoltarea companiilor din diferite industrii și arii profesionale.

Citeste si:  28-29 Mai – Training intensiv First Time Manager – Editia Numarul 4

La nivel de abordare, considerăm că este important ca evenimentele business să țină cont de realitatea pieței, să fie ancorate în problemele pe care fiecare industrie le întâmpină, să aibă la bază un conținut puternic la nivel de tematică, să implice toți jucătorii importanți dintr-un anumit sector pentru o perspectivă globală și corectă, să angreneze persoane relevante din segmentul vizat.