Toata lumea stie cine este Donald Trump. Expertilor in afaceri le place sa vorbeasca despre el, numele lui aparand in aproape orice discutie de business. Dar cum a reusit el mai exact sa ramana in mintea oamenilor?

Pe cat de controversat este Donald Trump, pe atat de iubit este de o anumita categorie de public. Deci, care sunt secretele lui in strategia de comunicare? Mai jos vom vorbi despre 3 dintre acestea.

 

  1. Diferentiaza-te de competitie

In mod clar acesta a reusit cu mare succes sa atraga atentia mass-media, dar nu doar prin lucruri pozitive. De exemplu, conform PolitiFact, Donald Trump foloseste in declaratiile sale din campania electorala o tehnica denumita „hiperbola adevarata”, dupa care s-a ghidat si in afacerile sale imobiliare si care se bazeaza pe ideea ca „o mica exagerare nu face niciodata rau”.

Citeste mai jos

Dar dincolo de gradul de adevar din declaratiile sale, acestea provoaca adesea controverse, cum a fost cazul recentei propuneri prin care a cerut interzicerea accesului in SUA pentru toti musulmanii. Cu toate acestea, Donald Trump este in continuare favoritul pentru alegerile prezidentiale ce se vor desfasura in acest an.

Asadar, dragi antreprenori, asigurati-va ca iesiti din multime dar nu atat de mult incat publicul sa ajunga sa nu va ia in serios. Incercati sa gasiti un echilibru intre a fi neobosnuiti si a avea un comportament scandalos.

 

  1. Cauta oportunitati de publicitate

Desi multe dintre comentariile lui Donald Trump au fost intampinate cu ridiculozitate, acestea au facut ca el sa apara pe mai multe canale de stiri. Exista atat aspecte pozitive, cat si negative in aceasta strategie. Prin atragerea atentiei presei el se asigura ca numele sau se afla in prim-plan in mintea oamenilor.

Citeste si:  Ce sa faci inainte de a incepe o afacere

Pe de alta parte, aceasta strategie cu siguranta nu are o influenta favorabila asupra carierei sale politice.

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management PR si Comunicare

    Tehnici de vanzare


Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Atunci cand ti se da sansa de a-ti promova afacerea, analizeaza cu atentie lucrul datorita caruia ai reusit sa iesi in evidenta. S-a intamplat datorita unui lucru pozitiv ce are legatura cu tine sau compania ta, ori datorita unui lucru negativ? Tine minte: nu tot ce apare in presa reprezinta ceva bun, pozitiv.

 

  1. Creeaza-ti un renume

Orice strategie de comunicare are un scop bine definit. In cazul lui Donald Trump, scopul acestuia nu este neaparat de a castiga presedintia. Mai degraba el doreste sa isi construiasca o imagine de stea a show-urilor TV, cat si de magnat al afacerilor.

Trump a jucat timp de 14 sezoane in show-ul „The Celebrity Apprentice”, desi, in prezent, cei de la NBC sunt in cautarea unui inlocuitor al lui datorita comentariilor sale rasiste. Donald Trump este un om de vanzari si, desi este oarecum neclar ceea ce vinde, numele sau cu siguranta este un brand sau un „Produs Trump”.

De-a lungul timpului, Trump a dovedit ca este posibil sa ai success in acelasi timp pe mai multe planuri. Daca si tu iti doresti sa ai success pe termen lung, formeaza-ti un brand care sa reprezinte o extensie a pesonalitatii si idealurilor tale, dar, asigura-te ca atentia pe care o vei primi va fi pentru lucrurile pe care iti doresti sa le scoti in evidenta.