Exista un anume timp pe care il ai la dispozitie in fiecare zi pentru a duce la bun sfarsit activitatile si parca orice ai face niciodata nu este suficient. Cateodata, la sfarsitul zilei, realizezi ca nu ai atins niciun obiectiv si te simti neproductiv. Dar poate ca totusi nu timpul in sine este problema, ci faptul ca nu folosim timpul in mod eficient. Asadar, pentru a avea productivitate crescuta si a ne atinge obiectivele este indicat sa ne ferim de aceste obiceiuri care “mananca” timp:

  1. Social Media

Social media scade dramatic din productivitate, mai putin in cazul in care asta este in sine munca ta. Social Media este foarte folositoare daca iti doresti sa comunici, sa tii legatura cu prieteni vechi sau sa urmaresti cele mai noi trenduri, dar daca nu ai un scop si vrei doar sa ai parte de ultimele barfe, social media este un mare consumator al tmpului. Incearca sa iti verifici conturile de social media doar in pauze sau pe drumul spre serviciu.

  1. Sedinte

Sedintele de ultim moment sau sedintele fara un program bine stabilit pot fi mari consumatoare de timp si te pot retine din activitatile cu adevarat importante. Gandeste-te la sedintele la care ai participat luna aceasta. Au fost cu adevarat necesare? Probabil doar cateva dintre ele. In concluzie, trebuie sa inveti sa spui nu sedintelor inutile si sa te concentrezi pe activitatile reale si importante pe care le ai de indeplinit. Incearca sa rezolvi problemele in alte moduri, printr-un mail comun sau prin telefon si sa inlocuiesti prin aceste metode sedintele care nu sunt necesare si scad din productivtate.

Citeste si:  Importanta angajarii oamenilor potriviti-Poveste reala

Citeste mai jos

  1. E-mail-urile

Mesajele care iti apar pe ecranul calculatorului in timp ce lucrezi reprezinta o distragere reala si consuma timp. Verificarea periodica a e-mail-urilor te poate face sa pierzi mult timp si sa iti pierzi concentrarea de la ceea ce faceai. In cazul in care nu astepti un mail cu adevarat important, ar trebui sa respecti un program bine stabilit in care te ocupi de verificarea casutei de mesaje. Acest sfat se aplica si pentru verificarea telefonului, a mesajelor si asa mai departe.

  1. Multifunctionalitatea

Paradoxal, multifunctionalitatea si lucrul in paralel la mai multe activitati scade simtitor din productivitate. Daca iti verifici e-mail-urile in timp ce lucrezi la un proiect, finalizarea activitatilor in paralel ar dura mai mult decat finalizarea acestora separat. Motivul este acela ca atunci cand faci mai  multe lucruri in acelasi timp, atentia ta este impartita si este diminuata pentru fiecare activitate. A face lucrurile pe rand si a te concentra corespunzator pentru fiecare duce la castig de timp pretios.

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management Resurse Umane

    Tehnici de vanzare


Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Pentru a invata managementul timpului, a creste nivelul de productivitate si a deveni cu adevarat eficient in ceea ce faci, da click AICI.