Dupa cum toata lumea stie, social media este un canal esential pentru dezvoltarea afacerii tale. Iata o serie de greseli pe care foarte multi antreprenori le fac, privind acest aspect.
Ignorarea fenomenului
Multi anteprenori nu inteleg impactul pe care care social media il are in lumea afacerilor. Considera ca este doar o distractie sau o modalitate de a-ti petrece timpul liber. Daca si tu faci parte dintre ai, fa-ti putin timp si documenteaza-te. O sa iti schimbi parerea.
Site-uri diferite – pagini diferite
Toate paginile de pe site-urile social media ar trebui sa iti poarte logo-ul si sa fie reprezentative pentru afacerea ta. Multi antreprenori fac o greseala aici si isi personalizeaza intr-un fel pagina de Facebook, in alt fel pe cea de Twitter si in altul pe cea de LinkedIn. Consumatorii trebuie sa isi formeze o imagine clara despre companie, iar aceasta greseala nu ii ajuta deloc.
Prea multe postari despre companie
Ceea ce unii nu inteleg, este faptul ca social media este destinat discutiilor. Acest lucru nu il poti obtine decat daca il provoci. Astfel, in loc sa povestesti in trei postari noua realizare a companiei, mai bine distribuie un filmulet reprezentativ pentru domeniul tau de activitate.
Inconsecventa
In momentul in care iti gandesti strategia de social media, ganeste-te clar cat timp poti sa aloci acestei activitati. Unele companii incep prin a posta zeci de lucruri zilnic, apoi din ce in ce mai putin. Cum incepi trebuie sa si continui. Daca nu, clientii sau potentialii clienti iti vor acorda din ce in ce mai putin interes.