Tony Morris – supranumit The Sales Doctor de catre presa britanica, a ajuns pentru prima data in Romania, pe 15 mai, unde a sustinut masterclass-ul „The perfect call sales” in cadrul Cluj Sales Conference.

Conferinta desfasurata la Golden Tulip Ana Dome in data de 15 Mai, a reunit specialisti in vanzari din diverse domenii de activitate. Speakerul britanic a reusit sa aduca in fata participantilor la eveniment exemple si sfaturi practice, bazate pe experienta acumulata  in companiile in care a activat.

Cu o experienta de peste 15 ani in domeniul vanzarilor si marketingului, Tony Morris a ales din 2006 calea antreprenoriatului, unde, impreuna cu partenerul sau de afaceri a pus bazele companiei Sales Doctor. In primul an de activitate, desi economia europeana se afla in declin, acesta a reusit sa atraga peste 56 de clienti, iar numarul acestora creste de la un an la altul.

Citeste mai jos

Pe 15 mai, la Cluj Sales conference, Tony le-a aratat specialistilor si managerilor de vanzari prezenti in sala cum sa realizeze vanzarea ideala prin telefon, urmand doar patru reguli simple:

a. Segmenteaza publicurile si orienteaza-ti atentia catre publicurile cheie.

Unul dintre punctele cheie prezentate in cadrul  masterclass-ului a fost clasificarea clientilor in categoriile A,B,C si D in functie de importanta pe care o au in succesul vanzarii.

Cei aflati in prima categorie sunt companiile care au resurse financiare si domeniul de activitate este de  interes pentru tine, pe cand clientii aflati in categoria D sunt reprezentati de companiile care iti ocupa o mare parte de timp si nu sunt companii mari cu resurse materiale de investit.

Focuseaza-te pe clientii aflati in categoria A”, este sfatul expertului.

b. Creeaza o impresie buna in primele secunde ale conversatiei telefonice.

1sales conferenceIn realizarea unei vanzari de success, potrivit britanicului Tony Morris, sunt  de impact primele 7 secunde in contactul cu noii clienti. Modul de prezentare si limbajul nonverbal joaca un rol esential in stabilirea oricarei negocieri, insa in cazul unei vanzari prin telefon, modalitatea de exprimare este singurul element care iti poate garanta o vanzare de succes. “Oamenii au nevoie sa auda un zambet”. Specialistul in vanzari trebuie sa se faca placut clientilor, sa creeze ceea ce se numeste „raport” si sa reuseasca sa stabileasca o relatie cu potentialul client.

Citeste si:  Vanzarile prin telefon – succesul din UK preluat si in Bucuresti

c. Urmareste o abordare pozitiva in conversatiile telefonice.

Un alt element cheie pentru a avea succes in vanzari, il joaca modul de abordare a clientilor. Astfel, aceasta poate fi :

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management Tehnici de vanzare

    Tehnici de vanzare


Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Abordarea negativa Abordarea pozitiva
“Imi cer scuze ca te-am facut sa astepti” “Multumesc ca ai asteptat”
“Din pacate” “Ca o alternativa”
“Sper” “Sunt sigura”
“Nu ezita” “Exprima-te liber”
“Feedback” “Opinii valoroase”

 

Un specialist de vanzari va cauta mereu sa adopte o abordare pozitiva asupra conversatiilor, tocmai pentru a facilita procesul de creare a acelui raport, unghi comun intre acesta si potentialul client. Atitudinea si limbajul joaca un rol esential in vanzarile telefonice, mai ales pentru ca in aceasta situatie folosirea limbajului nonverbal este imposibila.

d. Invata cum sa inlaturi obiectiile.

Una din problemele cu care se confrunta  orice specialist in vanzari este reprezentata de obiectiile care le primeste din partea clientilor. Participantii prezenti la evenimentul Cluj Sales Conference au invatat prin exercitii practice pentru fiecare problema care le este adusa in fata sa gasesca o solutie inteligenta si de necombatut.

Prima  editie Cluj Sales Conference, desfasurata pe 15 mai, a fost mediul de intalnire pentru schimbul de experienta si descoperirea celor mai noi trenduri in domeniul vanzarilor.

Cluj Sales Conference este singurul si cel mai important eveniment regional din Transilvania dedicat vanzarilor si strategiilor de promovare a unui produs sau serviciu, in urma caruia fiecare specialist va reusi sa isi imbunatateasca real performantele in vanzari si modul de abordare a clientilor.

Evenimentul face parte din portofoliul Libero Events.

Libero Events este o agentie de evenimente in domenii precum: turism, comert online,resurse umane, artitecura, software, marketing, vanzari si antreprenoriat. De asemenea, organizam si  targul de turism Touristic . Portofoliu nostru contine si conferintele: The Woman, HR Summit, Tecomm, MarkDay, Software Architecture Day, ARThitecture, Cluj Sales Conference dar si workshopuri si seminarii.