Strategii de PR care aduc plusuri oricarei firme

 

 

Relatiile publice sunt un domeniu practicat de orice companie, fie ca poarta acest nume sau nu. Asadar, numeste-le asa, numeste-le imagine, numeste-le comunicare sau oricum vrei tu, dar tine cont de tehnicile pe care ti le vom explica.

 

Colaboreaza cu influentatorii

Presa, testimoniale, lideri de opinie ai unor comunitati mai mici sau mai mari, tine cont sa fii in relatii bune cu oamenii care au o putere de influenta. Nu conteaza care este publicul tau tinta, cea mai buna metoda prin care sa castigi credibilitate este sa ai oameni cu influenta de partea ta si, mai ales, dornici sa discute despre firma pe care o reprezinti, despre produsele/serviciile pe care le furnizezi.

Citeste mai jos

Gandeste-ti o strategie potrivita afacerii tale, atat pentru mediul online, cat si pentru cel off-line.

 

Umanizeaza-ti marca

In zilele in care traim este foarte important ca brandul sa fie personificat. Arata-ti latura umana cat de mult si de bine poti. Continutul pe care il dai publicului, indiferent de suportul ales, este foarte important.

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management PR si Comunicare

    Tehnici de vanzare


Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Consumatorii trebuie sa stie ce este in spatele  produselor finite, tu arata-le. Ce castigi? Credibilitate, imagine si clienti!

 

Creaza continut, nu reclame

Cu atat mai mult in mediul digital, marketing-ul se face la nivel personalizat. Acest lucru inseamna ca tu atingi exact publicul tinta, dar, pe de alta parte, ca oamenii sunt cei care aleg ce vor sa vada, ce vor sa citeasca si cu cine doresc sa dicute. Asadar, e lesne de inteles faptul ca oamenii nu vor reclame, vor continut relevant si interesant.

Citeste si:  Partea neglijata in customer service

 

Ofera presei exclusivitate

Presa are inca o foarte mare putere de convingere in Romania, asadar, vrei sa ajungi sa vorbeasca despre tine. Ce trebuie sa faci, stiind ca pe mesele jurnalistilor ajung sute de comunicate de presa?

Ofera-le noutati, exclusivitate, ofera-le lucruri despre care sa vrea sa scrie si sa discute.