Cand vine vorba de organizarea timpului multa lume are probleme mai mici sau mai mari. Gasim tot felul de scuze, dar adesea nu reusim sa ne organizam cum trebuie.

Exista multe controverse cu privire la aplicatiile pe care le folosim adesea, pe motiv ca acestea ne consuma timp si ne distrag atentia. Sunt cateva insa al caror scop este sa ne ajute sa salvam timp si sa ne organizam mai bine. Am facut o lista cu cateva aplicatii pentru organizarea timpului care ne-ar putea fi de ajutor daca le folosim cu regularitate.

 

Evernote

Aceasta este una dintre cele mai folosite si complexe aplicatii pentru luarea de notite, recunoscuta pentru eficienta cu care organizeaza datele personale. Aceasta poate fi utilizata atat online, pe Windows & Mac, pe smartphone, cat si offline. Pot fi folosite poze, texte, clipuri sau scris de mana, iar interfata este foarte intuitiva. Evernote este cunoscuta pentru sincronizare, in plus iti permite sa notezi diferite lucruri cu rapiditate, sa retii site-uri sau task-uri, ajutandu-te sa economisesti timp.

Citeste mai jos

Daca iti vine o idee cat lucrezi, o notezi in aceasta aplicatie si poti accesa informatia oricand si de pe mobil. In plus, orice notita poate fi etichetata pentru o cautare mai usoara. Iti poti face liste cu dorinte, schema unui plan de afaceri, sau orice altceva iti trece prin cap, indiferent unde esti.

 

Droid Wallet

E drept ca nu tine de organizarea timpului dar Droid Wallet este un ajutor util atunci cand e vorba de finante. Te ingrijoreaza cheltuielile exagerate la cumparaturi? Aici intervine aceasta aplicatie, care te va ajuta sa tii evidenta finantelor. In functie de tipul si data tranzactiei, iti poti administra cheltuielile si veniturile in liste separate si chiar pe categorii diferite.

Citeste si:  Leadership eficient SAU ce trebuie sa faca liderii

Poti adauga un anumit buget in care trebuie sa te incadrezi pentru a nu face datorii. sau pentru a pune deoparte bani, totul in diferite monede si cu parole de protectie. Macar poti sa spui ca ai incercat, nu?

Rescue Time

Aici vorbim 100% despre organizarea timpului. Rescue Time este o aplicatie de organizarea timpului (time management) web-based comprehensiva. Dupa instalare, aceasta iti ofera o analiza relevanta a timpului pe care il petreci pe computer in fiecare zi. Aceasta aplicatie functioneaza in background si nu are nevoie de introducerea niciunei date, deci nu iti va consuma timp. Te va ajuta sa intelegi ce faci zi de zi, care sunt momentele in care te concentrezi mai bine si cum sa fii mai productiv.

 

NowDoThis

Aceasta este o aplicatie rapida care te poate ajuta sa tii o lista a activitatilor pe care trebuie sa le intreprinzi intr-o anumita zi.

 

Last Pass

Aceasta aplicatie te ajuta la organizarea timpului in sensul ca iti tine toate parolele la un loc si nu mai pierzi timp pretios pentru a ti le aminti sau a-ti face conturi noi. Last Pass este o aplicatie care functioneaza ca un manager al parolelor. O poti utiliza online, din browser. Este usor de folosit, dispune de functii multiple si te ajuta la generarea de parole si la completarea rapida si usoara a diverselor formulare.