Antreprenorii petrec o cantitate considerabila de timp pentru a invata cum sa isi dezvolte afacerea. Este bine cunoscut faptul ca marketingul este cheia succesului oricarei afaceri, marketingul online fiind si el foarte important.

Potrivit Constant Contact, 84% dintre antreprenori spun ca diferenta cea mai mare intre activitatea de marketing a afacerilor de azi si a celor de acum 5 ani, o reprezinta utilizarea mai multor instrumente de marketing online.

Asadar, fiecare antreprenor ar trebui sa fie familiarizat cu urmatoarele 5 concepte pentru a maximiza rezultatele in ceea ce priveste marketingul online.

 

  1. Loialitatea clientilor este profitabila

Probabil ca orice antreprenor se asteapta ca printr-o campanie online standard sa isi vanda produsele prfitabil. Insa, aceste campanii se pot dovedi a fi nerentabile datorita cresterii costurilor de publicitate si a razboiului preturilor. O solutie in aceasta situatie ar fi incercarea de a mentine o durata de viata cat mai mare a clientilor, atat a celor actuali cat si a celor noi.

Citeste mai jos

Este mult mai usor sa vinzi clientilor existenti decat celor noi deoarece acestia deja au dezvoltat un sentiment de incredere in produsele sau serviciile oferite de tine. Deci, nu va mai fi nevoie de timp si alte eforturi suplimentare pentru a le castiga increderea, va trebui doar sa o mentii oferindu-le aceleasi produse/servicii de calitate cu care sunt obisnuiti.

 

  1. Audienta asemanatoare functioneaza!

Cauta date despre clientii tai si despre comportamentul online al acestora. Apoi, identifica potentiali clienti care au comportamente asemanatoare cu cei actuali.

Mai simplu, ai putea face acest lucru prin intermediul campaniilor de Google Adwords si a celor de Facebook Ads, selectand metoda de targetare a publicului cu comportamente asemanatoare cu ale celui deja existent.

 

  1. Social media este un instrument foarte bun de publicitate
Citeste si:  Perceptii ale creierului de care te poti folosi in strategiile de marketing

Multe companii sunt putin sceptice in legatura cu publicitatea prin intermediul retelelor de social media. Pe de alta parte, pentru unele companii, aceasta este una din cele mai folosite metode de publicitate.

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management Marketing Online

    Tehnici de vanzare


Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Este important de stiut faptul ca social media poate functiona mai bine pentru unele companii decat pentru altele. Asta depinde in mare parte de publicul caruia se adreseaza. De exemplu, s-a constatat ca LinkedIn functioneaza mult mai bine pentru afacerile B2B, iar Facebook pentru afacerile B2C. Asadar, inainte de a decide platforma prin intermediul careia iti doresti o campanie publicitara, analizeza foarte bine specificul pietei tinta.

 

  1. Testarea nu aduce profit imediat

Testarea unor noi canale de publicitate ar putea sa nu fie profitabila la inceput, insa asta nu inseamna ca ar trebui sa renunti. Rezultatele bune vin in timp, cu munca si rabdare. Pentru o eficienta mai mare este extrem de important sa optimizezi campaniile de reclama online pe parcurs.

 

  1. Extinde campaniile bazandu-te pe ceea ce stii

Folosind o platforma cum este Google Analytics, vei avea posibilitatea de a afla foarte multe informatii importante legate de comportamentul online al clientilor tai. Prin intermediul acestei plaforme poti afla: ce pagini viziteaza clientii, cat timp petrec acestia pe anumite pagini, de pe ce dispositive iti viziteaza site-ul, cum au ajuns acestia pe site-ul tau, etc. Tot ce trebuie sa faci este sa te folosesti de aceste date pentru a intensifica rezultatele campaniilor tale.