Francize din intreaga lume, apartinand diferitelor categorii, continua sa se extinda rapid, urmatoarele 5 aflandu-se in topul celor mai de succes.

 

  1. Hampton Hotels

hampton-hotels-franchise

Citeste mai jos

Poate ca nu este cultura primul lucru pe care il iei in considerare atunci cand alegi un hotel, insa lantul hotelier Hampton are o anumita cultura in ceea ce priveste ospitalitatea, tocmai acesta fiind motivul pentru care se afla in topul clasamentului. Acest nivel de cultura a condus la dezvoltarea lantului hotelier la un nivel international. Anul trecut au fost deschise noi proprietati in Londra, Rusia si Polonia, numarul ajungand la aproape 2.000 de hoteluri in 16 tari.

 

  1. Anytime Fitness

anytime-fitness

Anul 2014 a fost unul din cei mai buni ani pentru Anytime Fitness numarand mai bine de 2 milioane de membri in luna ianuare, asta inainte de a ajunge sa isi deschida aproape 350 de noi sali de sport, astfel compania ajungand la aproape 3.000 de locatii in 20 de tari.

Expansiunea a continuat in acest an, Anytime deschizand alte 350 de unitati.

 

  1. Subway

subway

La momentul actual, Subway numara nu mai putin de 42.920 restaurante in 107 tari. Mai mult de atat, compania spune ca mai e inca loc pentru deschiderea a 8.000 de unitati in SUA, pe langa cele aproape 27.000 recent deschise.

Insa Subway nu incearca sa domine lumea francizelor doar prin numarul de unitati detinute. Compania se bazeaza de asemenea pe cresterea numarului de consumatori prin oferirea serviciilor si produselor de calitate. Noi meniuri pentru micul dejun au fost lansate cu cativa ani in urma, printre care si Flatizza, o varianta mai mica de pizza, aceasta reprezentand, totodata, introducerea alimentelor de tip fast-food.

Citeste si:  Metode practice prin care sa iti pierzi cei mai buni angajati – partea III

 

  1. Jack in the Box

jack-box

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management Management si Leadership

    Tehnici de vanzare


Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

In anul 2005, doar 25% din unitatile  Jack in the Box erau francize.  Astazi, aproximativ 80% din cele 2.250 de unitati sunt detinute de francize. Acest fapt se datoreaza in principal extinderii companiei din zona centrala a Statelor Unite si pana in partea de vest, pe teritoriul a 21 de state. In timp ce alte branduri ce ofera servicii asemanatoare lupta prin adaugarea de bacon suplimentar in burgeri sau un alt fel de nuci in salate, Jack in the Box a oferit mereu ceva diferit, de la meniuri ce includ diferite tipuri de tacos pana la rulouri cu ou.

 

  1. Pizza Hut

pizza-hut

Printre toate lanturile de companii producatoare de pizza care au intrat in lumea francizelor in ultimii ani, Pizza Hut este in continuare de departe cel mai mare jucator acoperind mai bine de 15% din piata americana de pizza.

Anul trecut, Pizza Hut a deschis aproximativ 100 de noi unitati in SUA si alte 300 de unitati in alte tari. In luna Noiembrie a anului trecut, compania a lansat un nou design ce include un nou logo si noi uniforme cat si un meniu complet nou de tipul „construieste-ti propria pizza”. Noutatile mai includ noi ingrediente printre care: banana peppers, spanac si chiftele, sase sosuri noi, sase tipuri noi de crusta, prajitura Asiago. A mai fost lansat de asemenea si meniul ce contine sub 250 de calorii.