In afaceri, o buna strategie de branding creeaza incredere si poate face ca procesul de vanzare sa devina mult mai usor. Deci, este de inteles faptul ca acele companii care au un brand puternic au si succes in vanzari.

Ai putea si tu sa cresti din in branding urmand aceste sfaturi:

 

  1. Fii consistent

Indiferent de domeniul afacerii tale, acesta trebuie sa fie consistent pentru ca oamenii sa il cunoasca ca si brand, nu ca si produs. Mai ales in primele etape ale construirii brandului, vei putea castiga  increderea oamenilor numai dupa ce acestia vor fi siguri ca inteleg ceea ce face brandul tau si ce beneficii le aduc.

Citeste mai jos

Nu ai inteles exact ce insemna consistenta? Gandeste-te Starbucks. Cand mergi acolo te astepti la servicii extraordinare si personalizate.  Cand te gandesti la un regizor cum ar fi Michael Bay, probabil ca te gandesti la filme realizate cu un buget mare si cu o multme de efecte speciale. Asta inseamna consistenta, asta insemna branding.

Avem aceste asteptari din partea unor persoane sau a unor branduri deoarece au facut in mod constant unele lucruri in trecut si promit sa continuie sa faca aceste lucruri.

 

  1. Fii autentic

Nimanui nu ii place sa fie indus in eroare. Tine minte faptul ca produsele devin branduri atunci cand oamenii incep sa aiba incredre in ceea ce vor obtine atunci cand vor interactiona cu produsul/serviciul tau. Chiar daca o mica minciuna poate parea necesara, aceasta poate avea consecinte majore pentru un brand.

 

  1. Focuseaza-te pe o nisa

Ar putea fi o miscare mult mai inteligenta a te concentra pe o anumita categorie de oameni la un moment dat decat sa te adresezi tuturor tot timpul. Concentreaza-te pe construirea de produse sau servicii adresate diferitelor grupuri de nisa pentru a uni toate celalalte grupuri intr-un singur branding.

Citeste si:  Cum sa setezi obiective de vanzari pentru angajati

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management Marketing si Branding

    Tehnici de vanzare


Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

De exemplu, producatorii de automobile fac acest lucru prin proiectarea de masini care atrag diferite segmente de clienti.

In timp ce unele elemente cum ar fi fiabilitatea, performanta, designul, raman caracteristici de baza ale brandului, modul de abordare reprezinta un model prin care clientii noi se expun brandurilor lor.

 

  1. Creeaza o conexiune

Oamenii, de cele mai multe ori creeaza legaturi cu anumite branduri sau cu anumite persoane ce le evoca o anumita stare emotionala. Deci, asigura-te ca ai un branding ce creeaza o legatura emotionala cu valorile oamenilor, cum ar fi un raspuns la problmle pe care acestia le au.

 

  1. Fii extraordinar

Produsele nu devin branduri pur si simplu asa cum nici oamenii nu devin cunoscuti prin a ramane oameni obisnuiti. In timp ce a fi obisnuit iti ofera mai multa siguranta si confort, recunoasterea si lauda sunt oferite celor care ies in evidenta cu ceva neconventional. Dar, in timp ce incerci sa fii extraordinar ai grija sa nu cazi in extrema cealalta prin a pierde din vedere faptul de a ramane autentic.