Iti plac sau nu, scrisorile de vanzare sunt o parte integranta din orice afacere de succes. Iata cinci sfaturi de care sa tii cont pentru a crea astfel de scrisori mult mai eficiente, care vor face diferenta.

  • Concentreaza-te pe obiectivele prospectilor.

Multi oameni de vanzari scriu oferte in care accentul este clar pus pe ceea ce aduce produsul sau serviciul in cauza. Astfel, ei prezinta o lista de caracteristici si beneficii, fara sa tina cont de nevoile prospectilor.

Citeste mai jos

In loc sa te concentrezi pe aceste lucruri in scrisorile pe care le redactezi, incearca sa le arati potentialilor clienti faptul ca le poti rezolva o problema, ca le poti satisface o nevoie. O idee foarte buna este ca la inceputul acestui document sa accentuezi obstacolele sau provocarile pe care prospectul le are de intampinat, ca apoi sa ii spui cum il poti ajuta.

  • Accentueaza rezultatele pe care le promiti.

Dedica o mare parte din corpul scrisorii pentru rezultatele pe care potentialii clienti le pot avea in urma achizitionarii produsului sau serviciului pe care tu il oferi. Revenind la ceea ce am spus mai sus, listele de caracteristici nu vand. Clientii vor beneficii si rezultate.

  • Nu lungi textul fara rost.

Foarte multe scrisori de vanzari sunt mult prea lungi. De foarte multe ori, oamenii nu vor sa citeasca ce ai tu de spus in zece pagini. Aceste documente sunt niste acrose, pentru mai multe detalii ofera-le un link, un numar de telefon, o adresa de email.

Asadar, scrie ceea ce este cu adevarat relevant si de ajutor pentru finalizarea vanzarii.

  • Ofera mai multe solutii.
Citeste si:  Succesul companiei tale depinde de abilitatile tale in vanzari

Multe persoane gresesc in momentul in care trimit scrisori de vanzare pentru ca nu ofera mai multe optiuni. Chiar daca scopul tau principal este sa vinzi produsul X, poate ca produsul Y l-ar interesa mai mult pe prospectul in cauza. Asadar, nu uita sa oferi mai multe solutii posibile, chiar daca pui accentul pe una anume.

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management Tehnici de vanzare

    Tehnici de vanzare


Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Totodata, poti recurge la pachetele avantajoase de produse sau servicii, in care sa integrezi oferte si reduceri. Oamenii isi doresc asemenea posibilitati.

O alta varianta de multiplicare a optiunilor de vanzare consta in reduceri suplimentare in cazul indeplinirii anumitor conditii. Spre exemplu, poti spune ca daca prospectul va achizitiona doua produse, va avea un discount de 5% si asa mai departe.

  • Transforma scrisoarea intr-un precontract.

Aici vorbim despre formularul de inscriere/cumparare atasat scrisorii de vanzare. Sansele ca prospectul sa inchieie vanzarea direct din documentul transmis sunt mult mai mari decat in cazul in care ii propui sa mai faca ati pasi suplimentari.