reputatia unei firmeEste un lucru stiut faptul ca daca nu monitorizezi atent reputatia online a companiei tale, este foarte posibil sa pierzi un mare numar de clienti. Ba mai mult, se poate sa iti trimiti potentialii clienti direct la concurenta. Nu poti controla ceea ce spun altii despre brand-ul tau, dar trebuie sa fii prezent si sa controlezi directia in care renumele companiei se indreapta.

Iata un set de 7 intrebari pe care sa ti le pui cand vine vorba despre acest subiect.

Citeste mai jos

1. Cum pot afla ce parere impartasesc oamenii despre brand-ul meu, in mediul online?

Foloseste motoarele de cautare si cauta numele firmei tale, numele unor produse sau servicii pe care le oferi si vezi ce informatii apar. Totodata, foloseste-te de forumurile din domeniul tau.

2. Pot fi anuntat cand numele companiei mele este mentionat?

Foloseste-te de serviciul Google Alert. Este gratuit si iti trimite un email-uri in timp real, de fiecare data cand se posteaza undeva cuvantul respectiv.

3. Urmaresc suficient concurenta in mediul online?

Este foarte important sa stii ce fac companiile concurente pentru a-si creste reputatia online. Cauta parerile oamenilor despre ei si, astfel, vei putea sa te legi de minusurile lor, pentru a-ti crea plusuri.

4. Website-ul companiei mele o reprezinta in cel mai bun mod cu putinta?

Trebuie sa fii foarte constient de faptul ca site-ul afacerii tale este prima linie de atac in castigul unui bun renume in mediul online. Ai grija ca ceea ce se poate vedea acolo sa iti reprezinte intru totul valorile si pozitionarea pe piata.

Citeste si:  Catalin Ionescu - Intre procedura si intelepciune

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management Management si Leadership

    Tehnici de vanzare


Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

5. Sunt suficient de activ pe retelele sociale?

Promovarea pe retelele sociale presupune o serie de lucruri importante pe care trebuie sa le pui in practica: continuitate, intelegere, continut care sa duca la discutii si, mai ales, promptitudine in raspunsuri si explicatii.

6. Ar trebui sa ma intereseze si reputatia mea personala din mediul online?

Ca detinator al unei afaceri, tu esti o eticheta pentru ea si ea pentru tine. Cu atat mai mult daca tu esti produsul in sine, trebuie sa stii sa te faci placut in acest mediu.

7. Ar trebui sa raspund la parerile negative?

Trebuie sa stii la care anume postari negative sa raspunzi. Daca acestea se afla pe un site care contine doar opinii negative, nu te obosi. Nu faci altceva decat sa generezi mai mult trafic pe site-ul respectiv. In schimb, daca exista clienti care isi exprima o nemultumire si esti convins ca poti face fata situatiei, apuca-te de explicatii.