Comunicarea este foarte importanta daca iti doresti sa faci afaceri de succes.

Imagineaza-ti o lume unde nu ar exista confirmarea comenzilor, actualizari privind livrarea sau orice alta dovada cum ca ai exista. Am ajunge sa ne intrebam daca noi chiar am cumparat acel produs si daca va ajunge maine, sau poate joia viitoare. Concluzia? Cu cat exista o mai buna comunicare, cu atat mai bine vazut va fi si brandul tau.

Organizarea unui eveniment poate fi un lucru foarte interesant. Cu toate acestea, poate fi si destul de enervant daca ne intrebam cine va veni sau daca mancarea va fi livrata la timp. Imaginea companiei tale poate fi uitata din greseala.

Citeste mai jos

Comunicarea dinaintea evenimentului poate impulsiona serios participarea, in timp ce iti va aduce si un plus de imagine pentru departamentul de customer service.

 

Un memento „util”

Maximizarea prezentei poate fi o adevarata provocare pentru organizatorii de evenimente. Un eveniment gratuit este uneori uitat; email-urile sunt citite in fuga sau ratate.

Din ce in ce mai multi dintre noi primim mesaje de reamintire de la dentistul nostru sau de la coafor. Un memento „util” poate demonstra, de asemenea, cat de multa importanta dai clientilor tai. A trimite un mesaj cu timpul, strada, un link de pe Google Maps sau chiar locatia celei mai apropiate paarcari auto poate suna un lucru simplu, dar este adesea trecut cu vederea.

 

Dar de ce sa te opresti aici?

Aceasta comunicare este o scuza perfecta pentru a-ti face invitatii curiosi si pentru a le demonstra cat de bun esti in afacerea pe care o intreprinzi chiar inainte ca ei sa fi ajuns la eveniment. Adaugand si ceva personalitate sau chiar un teaser mesajului, poate evidentia si mai mult brand-ul tau.

Citeste si:  Ce sa faci inainte de a incepe o afacere

 

Mesajul de follow-up

Relaxeaza-te, evenimentul s-a terminat! E timpul sa iei ceasca de ceai… Ei bine, poate inca nu e momentul. Probabil ca exista o multime de participanti ce au in cap o multime de ganduri despre evenimentul tau. Aceasta este o oportunitate perfecta pentru a lasa o imagine pozitiva companiei. Arata-le ca iti pasa prin disponibilitatea de a-i asculta. Toate acestea pot fi realizate cu un simplu mesaj de follow-up. Ai putea obtine chiar si un feedback crucial pentru urmatorul eveniment – la urma urmei un raspuns rapid sub forma de text este atat de usor!