Alexandru Dinu este un ambasador de brand in domeniul vanzarilor. Din experienta lui  profesionala, merita sa mentionam faptul ca vinde produse si servicii de peste zece ani, sustine traininguri specializate de cinci ani, iar in ultimii doi ani a oferit consultanta in afaceri mai multor companii romanesti si a implementat cu succes strategii de dezvoltare. Acum este managerul The Markers Consult, companie ce ofera servicii de marketing direct si consultanta pentru dezvoltarea afacerii,  in care intra totodata si divizia Traininguri Specializate.  Mai multe detalii despre el, puteti gasi aici: www.alexdinu.ro

Ce presupunea domeniul telesales cand ai inceput tu sa profesezi in acesta. Ce s-a schimbat pe parcursul anilor?

Citeste mai jos

Cand am inceput eu sa profesez in domeniu, zona de telesales insemna, in proportie de 90%, vanzarea serviciilor de telecom. In acel moment conceptele de telesales sau telemarketing erau cuvinte necunoscute de romani. In acelasi timp, angajatii erau prost instruiti si prost platiti. Momentan, piata de telesales s-a dezvoltat foarte mult si din ce in ce mai multe companii apeleaza la astfel de servicii. Si multinationalele, dar mai ales companiile mici si mijlocii care constientizeaza eficienta acestor programe, planifica si implementeaza campanii de telesales si telemarketing. O alta schimbare importanta consta in faptul ca oamenii care lucreaza acum in acest domeniu s-au specializat si au ajuns sa isi poata construi o cariera in adevaratul sens al cuvantului.

Cum te simti antreprenor la 27 de ani? Care e secretul succesului tau?

Prima oara, am cochetat cu ideea de antreprenoriat  la varsta de 20 de ani, cand am infiintat un magazin online. Am facut multe greseli atunci dar am avut si foarte multe de invatat.  Urmatorul pas a constat in coordonarea activitatii companiei Tandem Consultanta si Management.  Momentan, alaturi de echipa TheMarkers invat in fiecare zi cate ceva din ceea ce presupune antreprenoratul, leadership-ul si managementul. Este asa cum le spun cursantilor mei: „Pentru a fi un lider, un antreprenor sau un manager de succes, eficient, trebuie sa constientizezi faptul ca esti intr-un proces de invatare si experimentare continua.”

Cheia succesului este sa gandesti ca un antreprenor chiar daca esti sau nu actionar direct la acea companie. Important este cum te simti tu intr-un business. Poti fi investitor si altfel decat investind bani. Poti investi ore de munca, pasiune intr-un job si tot investitor te numesti.

Care este continuarea dezvoltarii profesionale pe care o ai in plan ca trainer? 

Citeste si:  26 – 27 Septembrie 2014 – Training intensiv “Atinge excelenta in vanzari”, editia a XIV-a

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management Interviuri antreprenori de succes

    Tehnici de vanzare


Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Trainingul a inceput ca un hobby pentru mine, iar acum pot spune ca reprezinta meseria care imi place cel mai mult sa o practic. Feedbackul pe care il primesc de la participantii cursurilor este unul foarte bun, din ce in ce mai bun, iar acest lucru este o rasplata extraordinara pentru mine. Divizia Traininguri Specializate este intr-o continua dezvoltare, iar una dintre misiunile noastre este sa aducem o noua viziune pe piata asupra trainingurilor si asupra eficientei acestora, respectiv o viziune corecta si nedenaturata. Ne dorim ca oamenii care participa la trainingurile noastre sa plece cu idei, cu instrumente de lucru pe care sa le puna imediat in aplicare. Avantajul pe care il avem este ca toti suntem practicieni activi in domeniile pentru care sustinem traininguri.

Ai fost angajat, acum esti antreprenor. Ce recomanzi tinerilor la inceput de drum in cariera? Consideri ca este mai bine sa se angajeze sau sa inceapa pe cont propriu?

Inainte de a isi infiinta propria lor firma, parerea mea este ca ar trebui sa lucreze o perioada si ca angajati. Vor reusi in acest fel sa identifice punctele la care trebuie sa fie atenti atunci cand deschid o afacere, isi vor da seama ca un business nu consta numai in a avea un produs sau un serviciu pe care sa incerce sa il vanda, vor realiza ce inseamna o oganizatie si ce elemente implica conducerea uneia. In acelasi timp, in urma aceastei experiente vor fi capabili sa isi respecte angajatii atunci cand vor fi in pozitia de angajatori.