Odata cu sosirea sezonului calduros, iti nutreste ideea ca ai putea slabi cateva kilograme prin miscare. In acest caz, poti evita drumul pana la sala de fitness si inapoi, economisind astfel pe termen lung sumele cheltuite pe abonamente, prin achizitionarea unei benzi de alergare.

In afara de tonifierea corpului tau, imbunatatirea conditiei fizice si a aspectului, miscarea pe banda de alergare va fi benefica si sistemului cardiovascular, in timp ce iti petreci timpul liber relaxat in propriul camin.

Citeste mai jos

O banda de alergare este extrem de facil de utilizat, chiar si in confortul propriei locuintei, iar un aparat fitness modern iti pune la dispozitie o multitudine de programe de antrenament si tipuri de exercitii presetate.

Daca iti doresti un adevarat aliat in lupta cu caloriile, dar si accelerezi procesul de slabire, atunci viziteaza magazinul online Sport-Mag.ro si alege o banda de alergare dintre cele mai noi si moderne modele de aparate fitness si accesorii de ultima generatie. De asemenea, poti profita de preturile competitive si reducerile de sezon, pentru a-ti alege echipamentul sportiv care ti se potriveste.

Pentru un plus de motivatie, ti-am pregatit un antrenament eficient, pe care il vei desfasura pe parcursul unei ore, alternand viteza si schimband intensitatea periodic. Schimbarile de viteza pe banda de alergat imbunatatesc rezistenta la efort si cresc numarul total de calorii arse. Daca practici de 3-5 ori pe saptamana acest antrenament, vei arde aproximativ 3.500 de calorii, acea „cifra magica” pentru a reusi sa slabesti jumatate de kilogram saptamanal.

Antrenamentul saptamanal pe banda de alergare, pentru slabire

Pe langa viteza de alergare, acest exercitiu este bazat pe rata de efort perceputa fizic (REP) de corpul tau in timpul antrenamentului. Folosind REP, iti vei intelege organismul mai bine si vei sti cu mai multa exactitate cat efort poti depune in continuare, raportat la ritmul cardiac, la efortul la care au fost supuse articulatiile si muschii, dar si la rata de respiratie.

Citeste si:  Compania de securitate cibernetică Sandline alege Softlead pentru promovarea și vânzarea soluțiilor software dedicate

Inainte de inceperea antrenamentului, fii sigur ca banda de alergat pe care o utilizezi nu este inclinata si apoi efectueaza incalzirea usoara de minimum cinci minute, la o viteza moderata de 7,5 km/h. In acest timp, efortul resimtit de corpul tau se va afla intre valorile 1-3 pe scara REP. Odata finalizata incalzirea, esti pregatit si poti continua antrenamentul pe banda de alergare cu urmatorii pasi:

– seteaza banda la viteza de 9 km/h, timp de 3 minute (4-7 REP);

– mareste viteza de alergare la 11 km/h, timp de 1 minut (8-10 REP);

– revino la viteza de 9 km/h, timp de 3 minute (4-7 REP);

Citeste mai jos

– reia viteza marita de alergare la 12 km/h, timp de 1 minut (8-10 REP);

– din nou scazi intensitatea efortului la 9 km/h, timp de 3 minute (4-7 REP);

– maresti din nou intensitatea efortului la 11 km/h, timp de 1 minut (8-10 REP), dupa care te pregatesti de revenire cu

– 3 minute pe banda de alergare la o viteza de 9 km/h (4-7 REP).

Incearca sa iti dozezi ritmul astfel incat acest prim exercitiu de 15 minute sa il mai poti repeta de inca 2 ori. Dupa efectuarea celor 3 serii de intervale, revin-o la ritmul moderat de antrenament pe banda de alergare, la o viteza de 7,5 km/h.

Odata ce iti perfectionezi stilul de alergare, iar organismul tau devine din ce in ce mai rezistent, poti modifica acest antrenament prin numarul seriilor sau viteza la care decizi sa alergi intr-un anumit interval de timp.

Nu uita ca procesul de slabire incepe cu decizia ta de a-ti schimba stilul de viata!