Te-ai intrebat vreodata care este cel mai eficient aparat din sala de fitness?

Dupa cum bine stii, cele mai multe aparate fitness pe care le gasesti la sala sunt proiectate pentru a antrena muschi specifici. In concluzie, in functie de muschii pe care doresti sa ii antrenezi, alege aparatul destinat acestora.

Citeste mai jos

De exemplu, orice bicicleta pentru exercitii prezinta numeroase avantaje, ajutandu-te atat fizic, cat si psihic. Fie ca te antrenezi la sala sau acasa, o bicicleta fitness este ideala pentru a te mentine in forma si pentru a pierde kilogramele acumulate. Daca iti doresti sa iti atingi obiectivele fizice, in cel mai scurt timp, sesiunile de antrenamente cu o bicicleta fitness te vor ajuta la modelarea muschilor fesieri, dar si a picioarelor, in plus, iti va imbunatati functia cardiaca si iti va regla respiratia.

Unii considera in mod gresit ca doar muschii coapselor se lucreaza in timpul pedalatului. In realitate, aproape jumatate din muschii corpului sunt implicati in aceasta miscare. In acest articol, iti vom prezenta toti muschii folositi pe o bicicleta fitness.

Muschiul gluteal sau fesier: in timpul antrenamentelor pe o bicicleta  fitness, acesti muschi sunt lucrati intr-un mod eficient atunci cand coapsele se deplaseaza in jos in timpul pedalatului.

Muschiul cvadriceps, care este cel mai mare muschi al corpului se contracteaza la maximum atunci cand coapsa este paralela cu solul si pana piciorul ajunge drept.

Muschiul posterior al coapsei sau femural: acesti muschi sunt situati in partea din spate a coapsei – biceps femural, semitendinosul si semimembranosul. Se contracta in timpul flexarii piciorului, atunci cand se trage pedala de jos spre spate.

Muschii gambelor: acesti muschi se activeaza in partea de jos a miscarii cand se executa extensia gleznei. In partea din fata se gaseste tibialul anterior ce se contracta cand piciorul este tras in spate si glezna se flexeaza.

Citeste si:  Ce accesorii pentru instrumente de masura iti ofera un furnizor profesionist?

Muschii şoldului: Flexorii soldului ajuta la tragerea coapsei in sus in partea finală a miscarii.

Muschii trunchiului: includ dreptul abdominal, oblicii si erectorii spinali (lombarii). Acestia sunt folositi mai ales la incalecat si descalecat sau cand se pedaleaza la deal ridicat din sa.

Citeste mai jos

Si sa nu uitam cel mai important si mai greu de antrenat muschi – miocardul.

De asemenea, nu putem trece cu vederea si de extraordinarele beneficii pe care un antrenament realizat pe o de bicicleta fitness le poate aduce sistemului cardiovascular.

Prin efectuarea unor intervale de pedalat rapid, poti atinge si mentine ritmul cardiac ideal prin care poti obtine cele mai multe beneficii pentru sanatatea ta.
Bicicleta fitness este un instrument extraordinar pentru acele doamne si domnisoare care doresc sa slabeasca chiar in propriul apartament, dar vor reusi  numai daca efortul depus este considerabil.

Fii constant si perseverent in programul tau de exercitii, fii creativ si original in conceperea lui si nu uita ca rezultatele marete se obtin prin munca asidua, atentie si rabdare!

Sport-mag.ro este magazinul tau online de unde iti poti achizitiona o bicicleta  fitness de inalta calitate. Fie ca iti cauti o bicicleta fitness pentru camera sau pentru sala de sport, la Sport Mag poti alege dintr-o gama variata de biciclete eliptice, biciclete orizontale, biciclete verticale, biciclete spinner sau biciclete fitness.

Alege-o pe cea care ti se potriveste si nu renunta la mersul pe bicicleta indiferent de vreme!