Brand-ul vizbil este usor recognsocibil si in absenta unui panou publicitar de dimensiuniile colosilor grecesti.

Succesul este suma detalilor, spunea Harvey Samuel Firestone (unul dintre primii producatori de automobile la nivel global) . Acest lucru a fost, este si probabil o sa fie mereu valabil. Sa fim onesti, ne bucura si ne plac lucrurile micute dar de impact.

Uneori din dorinta de a ne face produsul sau afacerea cunoscuta folosim cu exces de zel artificiile, culorile si dimensiunile tipatoare pentru a atrage atentia, dar uitam ca firea umana nu tinde doar spre partea glamour. Uneori, un stilou frumos lucrat cu un logo de dimensiuni decente este mai mult decat suficient. La fel este si o cana cu un mesaj amuzant. Pentru ca poate sau este deja utilizata zilnic de catre un om, sau mai multi, este la fel de eficienta ca un panou publicitar luminos.

Citeste mai jos

Este adevarat ca un brand nu se construieste doar din detalii si lucruri mici dar calitative, insa de multe ori gresim uitand cu totul de aceste obiecte.

Ce fel de obiecte alegi pentru a iti face brand-ul vizibil fara panouri publicitare?

Trebuie sa ne concentram pe ideea de unitate si constanta. Putem privi spre gigantul Apple, nu atat la produsele sale, dar spre interiorul punctelor lor de vanzare, interiorul firmelor si asa mai departe. Fiecare obiect, de la scaun la expressor, inspira pur si simplu Apple. Au vrut sa insufle atat angajatilor cat si clientilor ideea clara de tehnologie, ce este important din piata pentru ei si asa mai departe. Au creat o atmosfera unitara, imprimata de ideologia companiei si viziunii lor.

Citeste si:  De ce ar trebui ca firmele producatoare de bunuri de consum si retailerii sa inoveze pentru a avea succes in business

Ce ar trebui tu sa faci pentru a ajunge la acelasi nivel? Simplu. Stii deja ideologia afacerii tale, ce iti doresti sa reliefezi din ea si ce sa comunici publicului tau tinta. Acum trebuie doar sa alegi obiectele si lucrurile care pot cuprinde ideile tale, sa le personalizezi si sa le trimiti in spatiul public catre clientii si potentialii tai clienti. Dar si in punctele de desfacere ale afacerii tale si firma in sine. In definitiv, un logo de pe un obiect utilizat zilnic ramane mai usor si mai repede in memoria oamenilor.

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management Marketing si Branding

    Tehnici de vanzare


Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Poti imprima sau insera logo-ul sau mesajul afacerii tale pe lucruri precum:

  • Semnatura e-mailului
  • Cadourile pentru colegii si partenerii tai de afaceri.
  • Haine
  • Lucruri pe care le poti aduce la o intalnire sau intr-o sala de conferinte
  • Organizarea sedintelor si a salii de sedinte (o poti face in „spiritul firmei tale”)
  • Accesorii si carti de vizita
  • Casuta de mesagerie vocala
  • Mancarea pe care o servesti la petreceri, intruniri sau evenimente open
  • Social media (de la profilul tau personal – de absolut oriunde: linkedin, youtube la profilul tau de business)