BusinessMark, una dintre principalele companii de organizare evenimente B2B din Romania, sarbatoreste 5 ani de activitate atat prin imbunatatirea calitatii serviciilor si diversificarea portofoliului de clienti, cat si prin relansarea site-ului www.business-mark.ro.

BusinessMark 1

Citeste mai jos

De la perioada depasirii de Start-Up, la consolidarea pe piata si extinderea la nivel national

BusinessMark este o companie infiintata in anul 2013, la initiativa celor 3 parteneri de business care si-au propus sa contribuie la dezvoltarea mediului de afaceri din Romania prin oferirea unui spatiu profesionist de discutii si networking. Pana in prezent, BusinessMark a organizat peste 170 de evenimente cu focus pe diferite industrii si arii profesionale, ce au reunit aproximativ 1600 de speakeri, romani si straini, si 12 000 de participanti in orase precum: Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Constanta, Brasov si Iasi.

Principala activitate a BusinessMark este organizarea de evenimente business „concept propriu”. Prin combinarea celor mai bune metode de comunicare si de business matchmaking, compania le propune clientilor instrumente eficiente de dezvoltare, cat si acces la un mediu propice pentru crearea parteneriatelor strategice si conectarea cu profesionistii din tara si strainatate. Totodata, compania ofera partenerilor sai servicii de Event Management si B2B Public Relations.

BusinessMark 2

Provocari si reusite – Ce reprezinta 5 ani de BusinessMark pentru fondatori

„Cand am pornit BusinessMark, in 2013, am avut ambitia de a aduce in prim-plan o definitie mai rar intalnita a evenimentelor business. O definitie bazata pe ideea valorii intrinseci a unui eveniment bine conceput si organizat. Evenimentele B2B, in sine, sunt instrumente importante pentru mediul de afaceri, pentru progresul sectoarelor de business si chiar pentru dezvoltarea profesionala a specialistilor din cadrul companiilor. Am pornit cu dorinta de a schimba o perspectiva demodata pe care o identificasem in piata – aceea a evenimentelor ca simple piese de completare a media plan-urilor. Credem cu tarie in importanta intalnirilor de business precum cele pe care le organizam si in puterea profesionistilor de a colabora pentru a realiza experiente valoroase. Consider ca acesta a fost punctul zero pentru noi – acela in care ne-am decis sa facem dreptate evenimentelor B2B si sa le acordam importanta pe care o merita, ghidandu-ne intotdeauna dupa principii precum utilitate, echilibru, transparenta.”, a declarat Andreea Dragan, Managing Partner, BusinessMark.

Fondatori BusinessMark

Citeste mai jos

„Cred ca piata romaneasca de evenimente B2B este una relativ matura, in sensul in care mediul de business din Romania are asteptari ridicate la nivel de content, speakeri, organizare si o experienta buna de participare la conferinte. Ma astept la o stabilizare la nivelul Bucurestiului, unde cred ca piata permite cateva evenimente anuale cu focus pe majoritatea industriilor. La nivelul Romaniei, sunt increzator intr-un trend crescator si o diversificare a evenimentelor la nivel regional. In cadrul BusinessMark am inclus in strategie, inca din 2016, dezvoltarea de proiecte in marile orase ale tarii. Din punct de vedere al industriilor si ariilor profesionale targetate cred ca evenimentele ce acopera schimbarile fiscale, legislative, noile directive europene vor creste, piata fiind caracterizata de multe schimbari, atat in Romania, cat si la nivelul comunitatii europene.”, a declarat Daniel Dragan, Managing Partner, BusinessMark.

Citeste si:  Aparate multifunctionale pentru un corp tonifiat

„Odata cu dezvoltarea companiei, am reusit sa progresam si din punct de vedere financiar, BusinessMark inregistrand cresteri ale cifrei de afaceri de la an la an. Consider ca aceasta crestere a venit pe fondul dezvoltarii continue a echipei si al numarului mare de proiecte proprii dezvoltate, al conturarii liniilor de Event Management si B2B Public Relations. La nivelul profitului, cresterea a fost constanta, dar strategia noastra a fost de reinvestire pentru a dezvolta business-ul si a ne pastra competitivi. Pentru o companie mica, sunt de parere ca nu doar obtinerea profitului este o provocare, ci si modul in care acesta este gestionat. Incercam sa identificam zonele care pot genera crestere si sa directionam resursele catre acestea. Nu in ultimul rand, cel mai important lucru pentru a avea succes este sa iti placa ceea ce faci, sa fii dispus sa muncesti din greu si sa ai initiativa.”, a declarat Dan Popescu, Managing Partner, BusinessMark.

BusinessMark 3

Responsabilitate sociala – puterea de a face o lume mai buna

BusinessMark investeste in initiative de responsabilitate sociala pentru a face din Romania un loc mai bun pentru generatii viitoare. Pana in prezent, compania a investit in diverse initiative de educatie, mediu si sport. La baza acestor actiuni se afla o preocupare constanta de a contribui la dezvoltarea armonioasa a societatii prin sustinerea dezvoltarii personale si profesionale a tinerilor defavorizati, implicarea in activitati ce au rolul de a proteja mediul inconjurator si acordarea sprijinului necesar pentru promovarea performantelor in randul sportivilor romani.