• Incep inscrierile la HR Strategist – evenimentul care plaseaza viziunea strategica in centrul departamentului de HR;

• Conferinta se adreseaza atat directorilor generali, managerilor, consultantilor si specialistilor in resurse umane, cat si antreprenorilor.

BusinessMark anunta organizarea conferintei HR Strategist, ce va avea loc pe 20-21 februarie 2018, la Hotel Radisson Blu, Bucuresti. Specialistii romani si straini se reunesc pentru a discuta despre importanta implicarii departamentului de HR in implementarea unei filosofii strategice si suportul pe care acesta il ofera tuturor celorlalte divizii ale unei companii.

Editia din 2018 se desfasoara pe parcursul a doua zile si cuprinde, in prima zi, un CEO Roundtable urmat de discutii, analize si dezbateri in cadrul zilei urmatoare.

Citeste mai jos

Tematica evenimentului include subiecte precum: Rolul resurselor umane la nivel de sustenabilitate, dezvoltare si profitabilitate a business-urilor; cerere vs. oferta si masurile strategice ce pot fi luate pentru sustenabilitatea afacerilor; recrutarea tinerilor si gestionarea corecta a asteptarilor acestora, retentie, comp & ben, salarizare, conditii flexibile de munca; armonizarea ingredientelor: concurenta, viteza, schimbare; provocarile care apar la nivel de people management; importanta culturii organizationale pentru echipe si procese eficiente pe termen lung; dezvoltarea culturilor organizationale pro-diversitate; avantajele strategiilor de tip employer branding: a strategy with benefits; practici de management & leadership; secretele gestionarii echipelor multigenerationale; identificarea talentelor si instruirea viitorilor manageri.

„Fiecare inceput de an aduce cu sine atat oportunitati, cat si provocari la nivelul departamentelor de resurse umane. Suntem nerabdatori sa aflam, de la unii dintre cei mai buni profesionisti din tara si strainatate, care sunt elementele ce definesc strategiile marilor companii in 2018. De aceea, va invitam sa luati parte la evenimentul care ne va arata care este urmatorul nivel in HR.”, a declarat Andreea Dragan, Managing Partner, BusinessMark.

Primii speakeri care s-au alaturat proiectului sunt:

• ALEKSANDRA TRIANTAFYLLIDOU – HR Manager, IKEA SEE
• CORNEL CARAMIZARU – Director General, FRIESLANDCAMPINA
• ALEXANDRU ALDOESCU – Head of HR, SAMSUNG
• CRISTINA ULESAN – Chief People Officer, PIZZA HUT, PIZZA HUT DELIVERY, KFC, TACO BELL – part of SPHERA FRANCHISE GROUP
• OANA CIOBANU – HR & CSR Manager, UP ROMANIA
• GYÖNGYI HUNYADI – HR Manager, VCST AUTOMOTIVE PRODUCTION
• MIHAELA SCURTU – HR Operations Manager, DRAEXLMAIER
• ELENA BADEA – Managing Director, VALORIA

Citeste si:  Know-how de la eBay si Alibaba in 7 - 8 martie la Bucuresti

Agenda acestei editii este completata de doi invitati speciali: ANDRE DE WIT – Dean, LEADERSHIP ACADEMY AMSTERDAM / Vice President Learning, CARLSBERG GROUP DENMARK si KATHRIN KÖSTER – Professor of Leadership and International Management, HEILBRONN UNIVERSITY; Founder, KÖSTER + PARTNER.

Citeste mai jos

Inscrierea la eveniment se va face prin completarea formularului de inregistrare, disponibil pe site-ul BusinessMark si trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.

Evenimentul HR Strategist este organizat de BusinessMark alaturi de: ROMANIAN SOFTWARE, Signal Iduna, UP Romania, CIO Council, Plantam fapte bune in Romania, Asociatia The Social Incubator si Asociatia Nationala a Recrutorilor. Partenerii media ai conferintei sunt: Europa FM, Signal Connect, AGERPRES, NewMoney, Curierul National, MoneyBuzz, Portal HR, Jurnalul de Afaceri, Business24, Ziare.com, Financiarul.ro, Manager Express, AngajatorulMeu.ro, Gazetadestiri, Financial Market, Debizz, FEMEI IN AFACERI, Global Manager, EFdeN, Portal Management, Energynomics.ro, Roportal, Vox Capital, Transilvania Business, Revista Valoarea, Bucuresteni.ro, Administratie.ro, MediaRabbit, PRBox, Rbeconnect, Chalbert, Saptamana Financiara, Calendar Evenimente.

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce ofera servicii integrate de B2B si pune la dispozitia clientilor sai modele de dezvoltare complexe cu scopul de a-i conecta in mod direct cu mediul de afaceri si de a crea oportunitati de parteneriat strategic. Atat prin organizarea de evenimente business, cat si prin serviciile de B2B Public Relations. BusinessMark isi propune sa vina in intampinarea partenerilor sai cu strategii de comunicare si promovare centrate pe business matchmaking si crearea de oportunitati de dezvoltare.