Catalina Brinza profeseaza in industria fashion din anul 2004 si pe parcursul a noua ani a invatat in mod constant cum evolueaza acest domeniu, ce isi doresc oamenii sau cum trebuie abordati clientii si producatorii. In anul 2013, pasiunea si cunostintele Catalinei s-au concretizat in brandul Allboutique, un magazin online multibrand care comercializeaza imbracaminte si incaltaminte pentru femei, realizate in serii mici si editii limitate. Astfel, Catalina a luat calea antreprenoriatului si brandul ei este in continua crestere.

Sa aflam mai multe de la ea.

allboutique

Citeste mai jos

Catalina,  incepem prin a-ti spune ca Portal Management se pozitioneaza ca o sursa de inspiratie pentru performanta in afaceri. Ne-ar placea sa stim ce anume te motiveaza pe tine? Ce te inspira? Ce te face sa lupti pentru afacerea ta?

La inceput m-au inspirat femeile de succes din Romania, femei care isi conduc propriile business-uri si care performeaza cu brio in domeniile pe care si le-au ales. M-a motivat intotdeauna dorinta de a invata cat mai mult, iar cu multe dintre cele mai frumoase afaceri locale am luat contact in cadrul unor workshop-uri de antreprenoriat. Asa a “incoltit” in mintea mea ideea de a lansa brand-ul All Boutique, pe care il alimentez constant cu mult entuziasm si dedicare. Asta ma si motiveaza, de fapt. In plus, fiecare mesaj de multumire din partea clientilor ma bucura de fiecare data. 

Inainte de a incepe sa vorbim in mod direct despre brandul Allboutique, ne-ar placea sa aruncam o privire in urma. Spune-ne care a fost calea ta profesionala pana in momentul lansarii magazinului

Am lucrat in domeniul modei aproape 10 ani si am fost intotdeauna pasionata de el si de culisele lui. Mi-a placut sa aflu tot despre cum functioneaza un magazin de fashion, atat online, cat si offline. Am studiat toate aspectele indeaproape, de la legal pana la marketing, astfel incat, in momentul in care am lansat All Boutique, aveam deja toate datele necesare crearii unui start-up.

Si de aici pana la lansarea Allboutique a fost un singur pas. Povesteste-ne de unde ti-a venit ideea? Ce nevoie ai constatat in piata? Ce concluzii ai tras din experienta de noua ani pe care ai avut-o, astfel incat sa incepi un astfel de business?

Experienta mi-a aratat ca piata are nevoie de altceva si ca femeile din Romania apreciaza tinutele aparte, create local. Mi-am dorit ca moda romaneasca sa treaca peste granite, dar sa fie promovata mai mult in tara si sa ne asumam rolul de a convinge romanii sa poarte creatiile autohtone dincolo de eticheta, sa constientizeze ca si la noi se pot face lucruri de calitate, fara sa fie create pentru mass-market si fara a purta un nume cunoscut la nivel global.

Asadar, Allboutique face parte din brand-urile care promoveaza “made in Romania”. Spune-ne daca acest lucru a fost un avantaj sau nu in cei doi ani de functionare.

In acest moment, nici macar nu il vedem ca pe un avantaj, ci deja face parte din povestea noastra. Se potriveste cu viziunea si cu filosofia noastra de brand si se integreaza perfect in ADN-ul identitatii noastre. 

In acelasi sens, ne-ar placea sa stim care este parerea consumatorilor romani cu privire la produsele romanesti care nu apartin vreunei marci cunoscute. Care sunt concluziile tale? Crezi ca publicul Allboutique este in crestere?

Citeste si:  Vicentiu Corbu - Keep It Mobile - A dezvolta si a crea pentru Romania este o adevarata onoare

In mod cert brand-ul se afla in acest moment pe un trend ascendent, iar clientii nostri revin de fiecare data. Unii dintre ei chiar ne trimit poze foarte incantati, cu momentele in care au purtat tinutele noastre. Avem multe exemple de oameni care aleg sa le poarte poate chiar la cele mai importante evenimente din viata lor, la cate un botez, o nunta etc. Ne mandrim cu asta si le multumim de fiecare data!

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management Interviuri antreprenori de succes

    Tehnici de vanzare


Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Cum reusesti sa alegi calitatea din masa de producatori aflati cumva la inceput de drum? Stim ca propria-ti experienta te-a ajutat si inca te mai ajuta, dar cum garantezi satisfactia consumatorului?

Satisfactia consumatorului este garantata intr-o mare masura de calitatea si autenticitatea produsului. Inainte de a colabora cu producatorii din portofoliul nostru, cu totii au fost evaluati pe baza unor criterii. Ne-am orientat catre ateliere mici, care sa nu produca in masa, sa livreze intotdeauna aceeasi calitate si sa creeze produse autentice.

Sa revenim la povestea ta de antreprenor. Cu siguranta ai avut de intampinat ceva obstacole. Ne poti povesti o astfel de situatie si modalitatea in care ai trecut peste moment?

Fiecare dintre noi are cateva obiective de business realiste si cateva deziderate. Momentele de cumpana sunt atunci cand dezideratele par ceva mai greu de atins decat imi imaginasem initial. Cu toate astea, am sprijinul familiei, care ma sustine mereu si ma remontez repede. In plus, imi hranesc in permanenta entuziasmul cu care am pornit la drum, pentru a fi sigura ca ramane la acelasi nivel.

Ce le recomanzi tinerilor pasionati care doresc sa apuce calea antreprenoriatului? Cosideri ca este bine sa se angajeze inainte, pentru a cunoaste industria sau crezi ca astfel de lucruri pot fi prinse “din zbor”?

Sunt si lucruri care pot fi prinse “din zbor”. Nu cred in ideea de a fi fost angajat inainte in domeniu. De altfel, am si prietene care si-au deschis un business imediat dupa studii si care fac toate eforturile si isi pun toata energia in joc pentru a face lucrurile sa mearga. Cred ca reteta este mai degraba aceea de a invata constant indiferent de mediul din care iti iei informatiile, de a fi deschis la nou si de a-ti alimenta constant activitatile cu mult entuziasm.

In final, te rugam sa ne lasi cateva cuvinte care sa ramana aici ca o motivatie pentru comunitatea Portal Management.

Bucurati-va de fiecare obiectiv atins, pastrati-va entuziasmul si oferiti bucurie consumatorilor vostri!

Interviu realizat de Claudia Caraba