In scopul atragerii clientilor se folosesc tot felul de strategii inedite cu efecte spectaculoase asupra vanzarilor unei firme. Astfel, in cadrul unei campanii de PR se poate integra asa-numita “Teasing Campaign”, prin care se poate atrage atentia unui client asupra unui serviciu sau produs prin intermediul unor discutii care au la baza subiectul in cauza. Aceasta campanie se poate utiliza chiar inainte ca o companie sa isi lanseze un produs pe piata si poate sa fie foarte creativa.

Expertii sustin ca prin teasing se pot atinge scopurile de promovare a unui produs in presa scrisa, audio-video, Outdoor, Internet si Social Media. Aceasta campanie are un rol extrem de important pentru promovarea unui brand si face parte dintr-o strategie de comunicare.

Citeste mai jos

Trebuie spus ca orice astfel de campanie, indiferent ce fel de produs sau serviciu promoveaza, contine 2 parti si anume teaser-ul si revealing-ul.  Specialistii in PR sustin ca teaser-ul trebuie sa fie foarte creativ si conectat la produsul care va fi promovat pe diferite canale de o firma.

Practic, prin teasing se atrage atentia potentialilor clienti asupra produsului prin crearea unei curiozitati sau determinarea unor discutii interesante despre subiectul campaniei. Teasing-ul se inscrie intr-o strategie de PR si se realizeaza prin trimiterea unui mesaj creativ catre clientul potential. In acest fel, se pot utiliza comunicate de presa sau se pot trimite invitatii la evenimente, fara insa a da publicitatii scopul acestora.

Evita sa transmiti mesaje greu de descifrat clientilor!

Expertii spun ca revealing-ul este necesar sa ofere raspunsuri exacte la intrebarile suscitate de teasing, iar intre cele doua trebuie sa existe o distanta de pana la 20 de zile. Asta se cere deoarece un interval mic de timp nu da posibilitatea clientilor sa asimileze mesajul din teasing, iar o perioada mai indelungata duce la uitarea mesajului initial.

Citeste si:  Cum sa creezi o comunitate de fani pentru afacerea ta

Recomandarea specialistilor este aceea de a evita sa transmiteti intr-o astfel de campanie mesaje prea greu de descifrat si care au o legatura aproape inexistenta cu produsul lansat.

Nu trimite unor ziaristi colete cu obiecte periculoase sau care pot dauna ceva pe biroul acestora! Este posibil ca acestea sa aiba un efect de bumerang, iar rezultatul sa il agaseze pe destinatar, consecintele fiind greu de anticipat. Daca vrei sa ai succes cu o astfel de campanie, trebuie sa tii cont de faptul ca clientii destinatari ai teasing-ului si cei ai reavealing-ului trebuie sa fie mereu aceiasi.

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management PR si Comunicare

    Tehnici de vanzare


Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Tine cont de faptul ca o astfel de campanie se poate realiza prin e-mail sau prin curierat, insa totul depinde de costurile pe care le poate suporta compania ta in campania de lansare a unui produs sau serviciu.

 

Mihai Matei