Seria campaniilor de succes continua cu inca doua exemple ce au ramas in istorie. Campania „Got milk?” (California Milk Processor) si campania „Real Beauty” (Dove).

California Milk Processor Board: Got Milk?

got milk campanie

Campania “Got Milk?” a celor de la California Milk Processor Board’s a determinat cresterea vanzarilor de lapte in California cu 7% in numai un an. Insa impactul s-a resimtit dincolo de granitele statului californian. Pana si in ziua de azi gasim la tot pasul parodii ale campaniei.

Citeste mai jos

A se observa, totusi ca in campania aceasta nu au fost targetati oamenii care nu erau bautori de lapte, ba dimpotriva. S-a concentrat asupra consumatorilor de lapte deja existenti. Lectia ce se poate desprinde din campania aceasta este ca nu este intotdeauna nevoie sa atragem noi consumatori pentru brandul nostru; uneori este suficient sa iti determine audienta curenta sa aprecieze si sa consume produsul tau mai des. Fidelizeaza-ti audienta si foloseste-te de marketing pentru a le aminti de ce ar trebui sa se bucure in continuare de produsul sau serviciul pe care il oferi.

Dove: Real Beauty

dove campanie

 

“Imagineaza-ti o lume in care frumusetea dezvolta incredere, nu anxietate”. Acesta este mesajul pe care l-a transmis Dove prin campania “Real Beauty”, mesaj care inca se bucura de atentie, dupa 16 ani de la lansare (campania a fost demarata in anul 2004). E o abordare de marketing simpla, dar eficienta: Dove a creat reclame in jurul unui subiect sensibil, dar plin de semnificatii pentru consumatori.

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management Marketing si Branding

    Tehnici de vanzare


Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

De exemplu, in campania intitulata “Schite ale frumusetii adevarate”, au fost create reclame in jurul unui expetiment. Un artist instruit de FBI a schitat de cate doua ori voluntarele: Prima data, schita era facuta dupa cum se descria fiecare femeie, iar a doua oara, era facuta dupa cum era aceasta descrisa de un strain. Imaginile erau complet diferite si Dove a regasit statistic in acest lucru ca numai 4% dintre femei se considera frumoase.

Rezultatele? Diferitele versiuni de videoclipuri cu schitele Dove au fost vizionate in 110 tari de 114 milioane de ori, distribuite de 3.74 milioane de ori, traduse in 25 de limbi.