„Pantofi sport, nu adidași. E ca și fotocopiator, nu Xerox”, mi-a spus acum multă vreme un cunoscut profesor de marketing.

Cu timpul, am ajuns să înțeleg perfect ceea ce a vrut să spună dincolo de vorbe. Și am înțeles pe propria-mi piele.

Citeste mai jos

De-a lungul experienței mele, am învățat și am văzut cum unele companii devin cu adevărat branduri, în timp ce unele, dincolo de un logo mai mult sau mai puțin reușit, se pierd în marea masă a unei industrii din care fac parte.

CODECS. 1993- prezent. 25, în curând, 26 de ani de activități complexe și variate în domeniul educației de business din România, de pionierat și de nucleu în jurul cărora s-au dezvoltat celelalte companii de educație în business de acum. Peste 30.000 de cursanți din toată țara, manageri de top din cele mai importante companii din România și un parteneriat solid și de durata cu o prestigioasă universitate britanica.

CODECS. O companie care a fost creată când nici măcar nu exista în România o cultură reală de business, darămite de educație în business!

CODECS = un brand. Cred că numai cine nu a fost în țară în ultimii 25 de ani nu a auzit măcar o dată de ea sau nu o cunoaște.

Pot spune acum, fie-mi iertată lipsa de modestie, că această companie a devenit un brand și că are locul sau pe piața specifică din România și nu numai.

De-a lungul tuturor acestor ani, CODECS a colaborat, i-a avut alături și a format oameni care au devenit un nume în industria de training și în business-ul românesc.

Se spune că

ne confruntăm cu toții cu oportunități minunate deghizate în situații imposibile

Pot spune acum că aceasta este și povestea CODECS!

Din 2009, din cauza crizei economice, cât și a unor probleme legate de managementul și acționariatul intern, de la an la an, cifra de afaceri a companiei s-a diminuat constant, chiar dacă s-au făcut toate eforturile pentru a remedia situația.

Rând pe rând, activitatea s-a restrâns, punctele de lucru din țară s-au închis. Parteneriatele externe a încetat, determinând eliminarea din portofoliu a unui număr mare de cursuri care, altfel, ar fi condus la o binevenită creştere a cifrei de afaceri. O mare parte dintre experţii angajaţi sau colaboratori nu a mai putut fi păstrată, aceștia rămânând totuși în acelaşi domeniu, devenind, printr-o tristă ironie a sorții, concurenţi.

Citeste si:  Tendintele in categoria de ghete pentru femei

august 2015 – CODECS intră în insolvență.

Timp de 4 ani, cu resurse financiare și umane minime, CODECS a reușit, totuși, să supraviețuiască. Un număr de oameni pe care îi poți număra pe degetele de la o mână, cărora pe această cale le mulțumesc încă o dată, au petrecut multe ore pline de loialitate și de muncă asiduă, și am căutat toate soluțiile pentru ca brandul CODECS nu doar să rămână pe piață, ci să își reia perioada de glorie, redevenind reperul care a fost dintotdeauna. Ne-am organizat, ne-am reorganizat și am luat-o de la capăt ori de câte ori a fost nevoie.

Citeste mai jos

Iunie 2019 – CODECS achită masa credală. Ieșim din insolvență.

Continuăm…

Lansăm o noua platformă web, pregătim reluarea parteneriatelor internaționale tradiționale care ne-au consacrat, ne concentrăm pe core business – training și programele educaționale de business tipice CODECS și, ca de fiecare dată, mergem înainte.

Suntem pregătiți. Suntem la start, după 4 ani de probleme, mai plini ca oricând de energie, de putere și proiecte și de a demonstra că brandul CODECS își merită cu prisosință prestigiul, valoarea și excelența cu care s-a consacrat de peste două decenii.

În definitiv, ce nu te „omoară”, te face mai puternic nu? 🙂

Sunt onorat că, în toți acești ani, am avut ocazia și șansa să fiu parte din salvarea acestui brand, renăscut din propria cenușă.

Sunt mândru și le mulțumesc tuturor celor care ne-au fost alături și au crezut în noi.

Suntem aici. Continuăm!

Răzvan Șișu