Cand discutam despre companii cu birouri la nivel global, conectarea angajatilor este o adevarata provocare. Comunicarea interna si modalitatile de retinere a atentiei angajatilor joaca un rol foarte important in acest caz. Care sunt cele mai bune solutii? Comunicarea interna este adesea incarcata cu o multime de informatii dedicata unei audiente multiple. Avand in vedere toate informatiile cu care avem contact zilnic – media, publicitate, e-mailuri – este absolut esential sa folosim practici care reduc aceasta aglomeratie. Daca dorim ca mesajele nostre sa fie citite, digerate sau sa produca comportamentul dorit, informatia transmisa trebuie sa aiba un obiectiv clar si bine stabilit. In acelasi timp, pentru ca mesajul sa aiba impact si sa determine o schimbare de comportament, acesta trebuie sa fie clar formulat., declara Catrin Lewis, Global Internal Communications Manager, Reward Gateway [UK].

Catrin Lewis

Citeste mai jos

Catrin Lewis, Global Internal Communications Manager, Reward Gateway [UK] se asigura ca angajatii sunt engaged, bine informati cu privire la toate aspectele businessului, incepand cu scopul, misiunea, valorile acestuia. Pe parcursul carierei sale, Catrin a gestionat situatii de criza: schimbarea investitorului de capital privat, a structurii manageriale, a CEO-ului, precum si migrarea la modalitati agile de lucru, relocarea birourilor si cresterea businessului in Europa de Est. “I’ve made communications the heartbeat of the business.”

Catrin este speaker in cadrul Conferintei de Resurse Umane HR Summit Cluj, care are loc pe 13-14 martie, unde discuta despre cum sa comunici eficient in-house cu angajatii astfel incat sa  mentii un nivel optim de engagement.

 

Influentarea pozitiva, baza leadershipului performant

In procesul de construire a relatiilor bazate pe incredere si angajament, liderii trebuie sa invete sa ii influenteze pozitiv pe ceilalti, fie pe cei subordonati direct, manageri, colegi sau clienti. Stilul de influentare nu trebuie sa fie general, ci mai degraba unul specific, potrivit fiecarei situatii pe care o intampinam. Cand este nevoie de influentare pozitiva? In mobilizarea resurselor, in gestionarea si motivarea angajatilor neperformanti, in orientarea catre schimbare.

Cum sa influentam cu impact? Si cum sa fii un HR Partner pentru transformare (de la diagnoza la transformare) sunt tematicile pe care Csaba Gergely Varga, Consultant, Trainer, Coach Influence Consulting le abordeaza in cadrul HR Summit Cluj-Napoca, pe 13-14 Martie 2018.

HR Summit - Csaba Gergely-Varga

Csaba Gergely Varga – Consultant, Trainer, Coach Influence Consulting – a activat pe parcursul carierei sale in companii performante precum Coca Cola HBC, PwC (cu clienti din domeniul farmaceutic, precum Pfizer, GSK, Labormed) si Provident Financial. De-a lungul timpului, Csaba a dobandit experienta atat la nivel strategic cat si executiv, care acopera toate aspectele legate de mangementul resurselor umane: sisteme de recompensa, distribuire de resurse, aspecte organizatorice de proiectare / dezvoltare, formare / dezvoltare, talentul si managementul schimbarii.

Citeste si:  TeCOMM il aduce in Romania pe Tim Ash:

 

„Nu lucrezi cu o companie, ci cu oameni – ei sunt principalul factor diferentiator”

Daca in urma cu cativa ani companiile nu prezentau un interes pentru angajarea tinerilor, in prezent, generatia Millenials reprezinta o sursa de inovare, creativitate si ambitie. Millenials  cauta experiente de dezvoltare personala si profesionala, nicidecum un mediu lipsit de provocari.

Citeste mai jos

In acelasi timp, CV-ul, scrisoarea de intentie si procesul de recrutare nu mai au un impact atat mare in convingerea unui tanar student, iar brandul de angajator este ceea ce face diferenta in procesul decizional.

Discutam in cadrul HR Summit despre strategii de Employer Branding pentru Millennials, categorie de angajati cu nevoi si cerinte specifice, dorinta de afirmare si evolutie rapida, de interes direct pentru orice angajator.

Anca Batae

Militant pentru autenticitate in exprimare, viata personala si business, Anca Batae, Business Development Manager @ cv30, ajuta companiile din Romania sa apara si sa persiste pe radarul studentilor ca potentiali angajatori. Alaturi de Lavinia Vladu, Co-Founder & CMO @ cv30, realizeaza strategii de employer branding care scot in evidenta atuurile fiecarui angajator. „Pe site-urile actuale de database search, singurul factor pe care un candidat il poate aprecia este salariul. Si ce se intampla cand acesta are doua oferte salariale similare? Care sunt criteriile pe baza carora alege?” Anca si Lavinia sunt speakeri in cadrul HR Summit Cluj-Napoca, unde discuta despre strategiile de atragere si retentie a generatiei millenials.

Lavinia Vladu

 

Despre HR Summit, The SuperHeRoes Conference

Conferinta de Resurse Umane HR Summit Cluj-Napoca are loc in perioada 13-14 martie 2018, in incinta Golden Tulip Ana Dome. Prin structura sa, HR Summit Cluj-Napoca ofera o  experienta complexa, fiind alcatuit din workshop-uri, prezentari, sesiuni Ask the HR Architect, o zona expozitionala si oportunitati de networking.

Conferinta este sustinuta de Creative&Bright, Zucchetti Romania, Smart HR, MindIT Consulting, Ascendis Romania, Equatorial, Never Fail, CV30, Playful Learning, Cufir, P&M Furniture, Office Therapy. Mai multe detalii despre eveniment si speakeri pot fi gasite pe site-ul oficial al evenimentului: www.cluj.hrsummit.ro.