Pe 13 noiembrie 2019, EY România și BusinessMark vă invită la evenimentul „Contribuții la Fondul pentru Mediu – Noutăți 2019 – 2020”, ce va avea loc la Hotel InterContinental din București.

Conferința vine în contextul în care, în ultimele luni, au fost implementate o serie de modificări ale legislației Fondului pentru Mediu și ale reglementărilor contabile privind raportarea de date nefinanciare.

Citeste mai jos

Acest eveniment le oferă participanților o abordare structurată a ultimelor modificări și impactul acestora asupra activității societăților lor, precum și posibilitatea aprofundării conceptului de sustenabilitate și implementării acestuia.

„În ultimele luni, au fost implementate mai multe modificări a legislației Fondului pentru Mediu, iar altele sunt in stadiu de proiect.  Printre cele mai importante, menționăm schimbarea modalității de depunere a declarațiilor la Fondul pentru Mediu, creșterea valorii contribuțiilor, introducerea unor contribuții noi, o procedură nouă de înregistrare a producătorilor de echipamente electrice și electronice.  Unele din aceste modificări intră în vigoare începând cu 1 ianuarie 2020. Despre toate acestea si multe altele vom discuta în detaliu in cadrul conferinței “Contribuții la Fondul pentru Mediu – noutăți 2019-2020”, organizată de EY Romînia, cu sprijinul BusinessMark, pe 13 noiembrie, în Bucuresti.”, potrivit lui Mihai Petre, Director, Comerț Internațional, EY România.

Alături de noi vor fi:

  • MIHAI PETRE, Director, Comerț Internațional, EY România;
  • CRISTIAN LAZĂR, Managing Director, GreenPoint Management;
  • DANIELA NEAGOE, Senior Manager, Comerț Internațional, EY România;
  • ANCA MANEA, Senior Consultant Comerț Internațional, EY România;
  • RALUCA BUTURCA, Manager, Schimbări Climatice și Sustenabilitate, EY România;
  • VIOREL IONESCU, Senior Consultant, Schimbări Climatice și Sustenabilitate, EY România.

Ei vor aborda o serie de teme de mare interes pentru operatorii economici ce au obligații la Fondul pentru Mediu (producători, distribuitori, retaileri, importatori, operatori economici care efectuează achiziții intra-comunitare).

  • Modificări aduse legislației privind taxele de mediu. Studii de caz;
  • Cine este responsabil pentru contribuția nou introdusă de 2% pentru veniturile realizate din vânzarea oricărui deșeu;
  • Cine are obligația declarării la AFM în cazul produselor marcă proprie;
  • Persoana responsabilă la AFM în cazul societăților stabilite în afara României;
  • Declararea on-line către Administrația Fondului pentru Mediu;
  • Program informatic AFM – trasabilitate deșeuri;
  • Obligațiile distribuitorilor/ producătorilor de EEE-uri și baterii/ acumulatori portabili. Studii de caz;
  • Pentru ce produse se datorează Ecotaxa;
  • Schimbările legislative privind raportarea nefinanciară și efectul lor asupra tuturor companiilor având peste 500 angajați;
  • Ce este declarația nefinanciară și cui se adresează / Care sunt entitățile care trebuie să se conformeze obligației de raportare a declarației nefinanciare;
  • Modalitatea de elaborare a declarației nefinanciare (includerea în raportul administratorilor sau întocmirea unui raport separat) în conformitate cu cel mai utilizat cadru de raportare la nivel global (Standardul GRI);
Citeste si:  Cine sunt primii speakeri străini confirmați la Tomorrow@Work?

Informații despre agenda evenimentului aici.

Un eveniment organizat decu susținerea

Despre EY România

EY este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale la nivel global, cu 284.000 de angajaţi în peste 700 de birouri în 150 de ţări şi venituri de aproximativ 36,4 miliarde de USD în anul fiscal încheiat la 30 iunie 2019. Reţeaua noastră este cea mai integrată la nivel global, iar resursele din cadrul acesteia ne ajută să le oferim clienţilor servicii prin care să beneficieze de oportunităţile din întreaga lume.
Prezent în România din anul 1992, EY este liderul de pe piaţa serviciilor profesionale. Cei peste 800 de angajaţi din România şi Republica Moldova furnizează servicii integrate de audit, asistenţă fiscală, asistenţă în tranzacţii şi servicii de asistenţă în afaceri către companii multinaţionale şi locale. Avem birouri în Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi şi Chişinău. EY România s-a afiliat în 2014 singurei competiții de nivel mondial dedicată antreprenoriatului, EY Entrepreneur Of The Year. Câștigătorul ediției locale reprezintă România în finala mondială ce are loc în fiecare an în luna iunie la Monte Carlo. În finala mondială se acordă titlul World Entrepreneur Of The Year. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi pagina noastră de internet: www.ey.com

Despre BusinessMark

Mark your B2B opportunity, alături de BusinessMark, companie ce oferă servicii integrate B2B. Principala linie de activitate a BusinessMark este organizarea de evenimente business „concept propriu” prin care ne propunem să oferim mediului de afaceri românesc un spaţiu profesionist de discuţii şi networking. Combinând  metode de comunicare şi business matchmaking, oferim partenerilor noștri modele de dezvoltare complexe, conectându-i în mod direct cu mediul de afaceri şi creând oportunităţi de parteneriat strategic.