Cosmina Soare este antreprenoarea ce sta in spatele unui nou brand din industria agentiilor de publicitate, mai exact We Are Prestige. Mai multe despre ea si despre proiectul pe care tocmai l-a lansat, vrem sa aflam chiar de la sursa.

 

Cosmina, in primul rand, trebuie sa iti spunem ca Portal Management se pozitioneaza ca o sursa de inspiratie pentru performanta in afaceri. Asadar, vrem sa te rugam sa ne spui ce anume te-a motivat si inspirat pe tine in demararea acestui nou proiect.

Citeste mai jos

Am descoperit advertisingul in timpul facultatii si am devenit pasionata de aceasta industrie. Eram fascinata de mecanismele din spatele unor campanii de succes, in care ideile inovatoare se imbinau cu creativitatea si am stiut ca acesta este domeniul in care vreau sa dezvolt o cariera. Totul a decurs natural, iar faptul ca am studiat Management in cadrul ASE, unde a fost creat un mediu propice pentru dezvoltarea unor start-up-uri, a fost un start extrem de important. Dupa ce am luat contact cu concepte specifice de marketing si am experimentat advertising-ul romanesc, am decis ca este timpul sa pasesc in  lumea tinerilor antreprenori din Romania. 

Acum, ne-ar placea sa stim cum anume a venit ideea din spatele We Are Prestige. Ce nevoie ai identificat in piata?

Una dintre nevoile strigente ale clientilor nostri este de a iesi in evidenta si de a se diferentia, de a avea o voce unica in piata. Astfel, activitatile agentiei au ca scop principal crearea unei identitati vizuale concrete, care sa fie usor de recunoscut, de durata si, mai ales, autentica. 

Spune-ne mai multe despre brandul We Are Prestige!

Portofoliul de servicii We Are Prestige este impartit in doua mari sectiuni: productia vizuala, realizarea identitatii vizuale a clientului prin fotografie, design graphic si productia video, pentru a da o personalitate dinamica brandului, acestea fiind imbinate cu strategii de comunicare bine stabilite pentru a livra rezultate WOW. Pentru noi, un proiect reusit presupune intelegerea nevoilor fiecarui client, urmata de formularea strategiilor, proiectarea identitatii acestora si comunicarea mesajului catre auditoriu; integrarea tuturor canalelor de comunicare pentru o campanie cu rezultate masurabile. Nu doar titlurile si ambalajul fac ca povestile create sa fie citite si sa emotioneze, ci si conceptul din spatele acestora, modalitatea prin care se comunica mesajul respectiv. Ne axam pe experienta brand-ului respectiv, povestea din spatele acestuia, pentru ca ofera oportunitatea clientilor de a impartasi ceea ce traiesc prin intermediul unui spot vazut la televizor sau in mediul online ca o parte din experienta, din identitatea lor, statutul social sau idealurile pe care le au. Cu ajutorul acestei tehnici, consumatorii se pot regasi in personajele din fata lor, se pot apropia de brandul respectiv, apreciindu-l pentru caracteristici care nu au legatura cu functionalitatea sau pretul produselor pe care acesta le ofera.

Punem foarte mult accent pe crearea brand-ului, consolidarea acestuia deoarece brand-ul reprezinta AND-ul companiei. Prin brand se exprima atitudinea oricarei companii, pornind din interior spre exterior; de la valorile, principiile si comportamentele institutionalizate in cadrul companie,   pana la modul de relationare cu clientul. 

Asadar, vizualul este cel mai important aspect al acestui proiect. Totusi, de multe ori cuvintele fac mai mult decat imaginea. Cum ai gandit inca de la inceput acest aspect?

Inca de la primele mele intalniri cu industria advertising-ului am inteles ca povestea unui brand incepe cu identitatea vizuala a acestuia, iar ca orice poveste, are nevoie de narator si personaje. Pentru ca  echipa We are Prestige este creativa si pentru ca ne plac povestile, credem in  scrierea istoriei prin branding. Cuvintele fac uneori mai mult decat imaginea, tocmai de aceea cream campanii integrate, exprimam misiunea brand-ului prin toti porii lui. Transmiterea conceptului atat prin text, voce si imagine se realizeaza prin video. Campaniile ce au la baza partea video se bucura de un real succes. Ceea ce este benefic pentru brand, este faptul ca publicul poate identifica brand-ul respectiv doar dupa linia melodica din video-ul campaniei.

Care este cea mai mare provocare la care te astepti in povestea We Are Prestige? Ce factori de risc ai luat in calcul?

Citeste si:  Catalina Brinza - Allboutique - Oferiti bucurie consumatorilor vostri!

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management Interviuri antreprenori de succes

    Tehnici de vanzare


Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Inca de la inceput am ales sa ne diferentiem de celelalte agentii de advertising deoarece ne dorim sa trasmitem clientilor nostri sentimente si emotii unice din viata lor prin campanii de impact, campanii ce au la baza experienta brand-ului. Tocmai faptul ca suntem diferiti, ca ne ghidam dupa principii economice transpuse in advertising pentru cuantificarea oricarui rezultat, constituie, pe piata din Romania, o adevarata provocare. De cele mai multe ori clientii sunt obisnuiti cu o abordare clasica, chiar daca aceasta nu indeplineste decat partial necesitatile brandului lor. Aleg un drum deja testat, insa noi venim in intampinarea acestei provocari oferindu-le clientilor nostri cele mai inedite idei, cu o abordare fresh si plina de energie.

Acum, spune-ne care este evolutia pe care o vezi in ceea ce priveste acest business? Cum vezi urmatoarea perioada din viata ta de antreprenor?

Chiar daca proiectul este inca la inceput, se afla pe o linie ascendenta, cu un start extrem de bun in ceea ce priveste numarul de clienti. Am incredere ca evolutia o sa fie una constanta, cu provocari fantastice si cu noi planuri de extindere.

Din ceea ce ne-ai spus pana acum, suntem siguri ca We Are Prestige este o afacere care imbina placutul cu utilul – pasiunea cu antreprenoriatul. Ce le recomanzi celor care au o viziune despre ceea ce vor sa faca, dar nu stiu de unde sa inceapa

In primul rand, cred ca expertiza in domeniul in care vor sa lanseze un business este vitala. Urmeaza obtinerea de fonduri, iar cei interesati de fonduri europene au nevoie de un research complet si de un proiect bine redactat. In plus, au nevoie de o viziune de ansamblu si de capacitatea de a intelege unde se afla businessul lor pentru a putea maximiza aceste resurse financiare.  Trebuie sa vada care sunt punctele forte ale conceptului pe care vor sa il implementeze, dar si punctele slabe pentru a putea evita o eventuala criza. Toate acestea, plus doza de curaj care trebuie administrata cu regularitate, trebuie sa duca la rezultatele previzionate. Antreprenoriatul este drumul ireversibil, o data facut primul pas nu mai exista cale de intoarcere, exista doar perseverenta, rabdare si munca.

In final, dupa cum ne cere traditia, te rugam sa ne lasi cateva cuvinte pentru cititorii nostri, pentru inspiratia si motivatia lor – citatul Cosmina Soare!

In business nimic nu este imposibil, daca pare imposibil inseamna ca necesita mai multa atentie!