Social media te poate ajuta sa-ti construiesti, consolidezi dar si sa-ti promovezi o imagine de brand puternica. Pentru a face aceste lucruri iti recomandam sa profiti de avantajele unice ale fiecarei retele sociale (ex: sa folosesti hashtag-uri pe Twitter, sa distribui continut video pe Youtube), dar sa-ti pastrezi in acelasi timp si un mod de comunicare consecvent. Stilul de comunicare trebuie sa scoata in evidenta vocea unica si identitatea de baza a companiei tale.

Social Media Marketing nu merge ca un canal de sine-statator, ci conlucreaza in permanenta cu mediul offline. Asadar, atunci cand gandesti o activare pentru social media, clientii vor aprecia daca mecanismul tau va aduce oameni din online in magazinele lor.

Citeste mai jos

Un expert in social media este acea persoana care creeaza prezenta online a unei organizatii si mentine statutul online al acesteia. Creeaza continut online, il distribuie, actualizeaza si monitorizeaza rezultatele cu scopul de a mentine si creste reputatia unei organizatii, de a pastra clientii vechi si a aduce altii noi.

Daca doresti sa excelezi in acest domeniu este important sa te gandesti la urmatoarele lucruri: daca nu esti prezent online, nu existi pentru multe dintre organizatiile in care iti doresti sa lucrezi; daca nu controlezi tu informatia care apare online despre tine, o vor controla altii si asta nu va fi spre binele tau, este posibil ca profesia ta de acum sa dispara in urmatorii doi ani si trebuie sa fii pregatit pentru aceasta schimbare.

Profesia de expert social media se construieste cel mai bine pe fundamentul cunostintelor si experientelor acumulate anterior. Ceea ce mai adaugi sunt cunostintele de baza pe care le poti acumula in urma unui curs in acest domeniu. Un curs de specialitate face exact ceea ce face orice curs: iti da informatiile necesare, te invata cum sa le gestionezi, insa nu va face acest lucru in locul tau. Restul este format din aplicarea cunostintelor acumulate si foarte multa practica.

Citeste si:  In 2021 peste 4 milioane roboti vor lucra cot la cot cu oamenii

Un Expert Social Media trebuie sa fie intr-o continua informare. Este important ca acesta sa participe la discutiile cu clientul pentru a intelege cat mai bine ceea ce isi doreste acesta. In plus, el trebuie sa stie cum sa puna problema si sa ofere cele mai bune solutii pentru client. In online totul se schimba rapid, iar tu ca expert social media trebuie sa fii in permanenta conectat la ce e nou.

4

 Banii vin din serviciile pe care le vei oferi

Acestea cuprind de la crearea unei prezente sociale online (website/blog, profil/pagina pe diferite retele sociale) pana la mentinerea unui status social online (creare si distribuire continut online, monitorizare si raportare reactii online la actiunile sau inactiunile clientului tau, etc).

Citeste mai jos

In social media trebuie sa faci fata si comentariilor mai putin placute din partea fanilor, iar de cele mai multe ori acestea nu au legatura cu tine. Pot fi plangeri pentru diferiti angajatori sau pentru faptul ca nu au primit un premiu sau un produs. Aceasta este datoria unui expert social media: sa gaseasca solutii si sa se asigure ca nimeni nu ramane nemultumit.

Traim in era informatiei si este ideal sa stim a ne descurca in mediul online daca detinem un site/blog, in special daca avem un business pe care dorim sa-l promovam online. Oricare ar fi situatia este necesar ca mereu sa ne perfectionam, sa ne imbunatatim cunostintele