Sa ai cat mai multe „like-uri” este un lucru bun, dar si mai bine este ca postarile tale sa fie cat mai mult distribuite. Astfel, din ce in ce mai multi oameni vor afla de afacerea ta, sau vor deveni fideli paginii tale de Facebook.

Mari Smith, Facebook marketing expert, arata cum sa obtii mai multe distribuiri pe Facebook, astfel sa iti poti creste vizibilitatea. Asadar, iata cateva sfaturi de luat in calcul cand vine vorba de marketing-ul pe retelele sociale.

1.Fii consecvent!

Cu cat mai multe postari, cu atat mai multe sanse ca cineva sa te observe. Ai grija, totusi, sa nu ajungi nici in cealalta extrema, in care iti bombardezi fanii cu notificari.

2. Alege-ti momentul potrivit!

Cel mai bun moment in care poti posta, depinde de tipul de afacere pe care o detii. De exemplu, restaurantele au cei mai multi vizitatori pe pagina intre orele 7:00 si 12:00, in timp ce firmele specializate in vanzari intre 8:00 si 14:00.

3. Foloseste imagini atragatoare!

Daca nu stii deja care sunt fisierele care atrag cele mai multe feedback-uri, iti vei da seama in scurt timp de experienta. In plus, alterneaza fotografiile si clipurile video cu postarile care contin doar text.

4. Fii succint!

Postarile care contin intre 100 si 150 de caractere (3 randuri sau mai putin) obtin mai multe „like-uri” si „share-uri” decat cele mai lungi.

5. Fii relevant!

Nu scrie ceva doar ca sa scrii, ci incearca sa aduci ceva nou si interesant. Continutul postarilor tale trebuie sa denote faptul ca iti cunosti bine publicul.

Citeste si:  Marketing de baza pentru comertul online

6. Solicita feedback!

Daca vei solicita fanilor tai sa iti distribuie postarea sau sa comenteze la ea, ai mai multe sanse sa ii convingi sa o faca.Alege-ti doar momentul potrivit.

7. Educa!

Oamenilor le plac articolele de tip „Cum sa …”, „10 metode pentru a …” sau „5 lucruri …”

8. Tine cont de anotimp.

Nu posta poze cu oameni de zapada in luna mai.