Indiferent ca o vei face singur sau te gandesti la un partener, in momentul cand te gandesti sa iti demarezi propria ta afacere, este bine sa iti propui sa te diferentiezi din start de competitorii de pe piata de profil.

Potrivit Business Insider, a fi diferit fata de ceilalti competitori nu este totusi cel mai usor lucru si necesita multa implicare, imaginatie, vointa si inspiratie. Este necesar sa oferi clientilor ceva unic, care sa aiba o anumita valoare, dar si sa stii bine care sunt nevoile specifice ale clientilor.

Specialistii vorbesc despre acea propunere unica de marketing, care le va pune la dispozitie clientilor ceva important despre afacerea ta, despre produsele si serviciile tale. Este necesar sa pleci din start de la ideea ca trebuie sa fii capabil sa le oferi clientilor tai un bun motiv ca sa te aleaga pe tine in locul celorlalti competitori de pe piata, care pot sa aiba oferte mai bine „ambalate”.

Citeste mai jos

In cazul in care iti vei dori supravietuirea in lumea dinamica a business-ului, este foarte indicat sa stii care este cea mai buna si eficace modalitate de a-ti vinde produsele. Business Insider scrie ca aceasta propunere unica de vanzare te poate ajuta sa pui bazele unui un brand puternic, care iti ofera un avantaj care poate fi consistent in fata concurentei.

Daca doresti sa concepi un mesaj de marketing cat mai convingator, trebuie sa stii totul despre cei care reprezinta competitorii tai pe piata, sa stii bine ce le ofera clientilor, care sunt produsele si serviciile oferite de aceste companii, in ce constau strategiile lor de marketing.

Mesajele tale de promovare trebuie sa fie cat se poate de naturale, inspirationale, interesante si amuzante!

Citeste si:  De ce ar trebui firma ta sa apeleze la servicii de “mystery shopping”

Este necesar sa iti propui sa afli care sunt de fapt punctele forte si slabiciunile lor, iar tu va trebui sa iti propui sa le oferi clientilor tai ceva care sa iasa din tipare. De aceea, expertii recomanda sa nu copiezi pur si simplu serviciile sau produsele concurentei, ci sa te gandesti sa aduci tot timpul ceva nou, iesit din comun.

Trebuie sa te diferentiezi de concurenta in cat mai multe moduri, sa furnizezi servicii si produse de inalta calitate, sa ai parte de un bun serviciu de customer service, preturile tale sa fie justificate, iar performanta servicilor sa fie una ridicata! Este necesar sa te intrebi de ce esti cel mai bun, sa iti evidentiezi tot timpul beneficiile oferite si sa fii cat mai sincer cu clientii tai, deoarece oamenii apreciaza onestitatea.

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management Marketing si Branding

    Tehnici de vanzare


Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Tine cont si de faptul ca mesajul tau va ajunge la niste fiinte umane, care au nevoi si anumite moduri de a privi lucrurile. Nu trebuie sa fii perfect ca sa ai succes in afaceri, ci sa aduci tot timpul ceva inedit!

Business Insider recomanda ca mesajele tale de promovare sa fie cat se poate de naturale, inspirationale, interesante si amuzante. In acest fel, clientii tai vor stii ca afacerea este condusa de oameni reali si nu de aparate programate.

Mihai Matei